![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Juu mönkijät tervetuloa, piti vaan varmistaa kun jotkut ei noista pörisijöistä tykkää. Kertaukseksi: ketkä ei tiedä mihin mennään, niin Lapin Teboilille puoli kymmeneltä ja evästä mukaan. Ja autoihin voisi ottaa sammuttimen tai vesikannun kyytiin kun on näin kuivaa.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
En toki halua mitenkään tungeksia, mutta olen vain kuullut, että joskus teillä noita pörisijöitä on ollut mukana, ja siksi ajattelin nyt kysyä mukaan tulomahdollisuuksista. Mönkijöille kun ei täällä päin hirveästi ole järjestetty mitään actionia...
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Joo piti vaan kysyä kun ei olla tällä alueella ennen oltu.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Kone ja laatikot vaihdettu. (pientä käyntihäiriötä vielä)
Virveli keulalla ja testattu. -> Toimii jotenkuten ![]() Joten TassuPatu tulossa . |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Juoko porukka kahvet TB:llä puol kymmeneltä vai lähtö TB:ltä puol kymmenen?
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ei siitä varmaan ihan puolelta vielä lähdetä.
|