Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.07.2008, 13:23
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

onkos teillä pajjon ollut mukana menossa mönkijäkavereita. Itellä ei maasturia, mutta Linhain mönkijä kyllä, ja jos mukaan huolitte niin sitten voisin tulla.. Tieajolla ei väliä, tieliikennepeli kun on, mutta vauhteja tolla ei kyllä kerätä, kuin 60km/h...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.07.2008, 15:26
MF356:n Avatar
MF356 MF356 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.04.07
Sijainti: lappi (tl), Finland.
Viestit: 523
Perusasetus

Yleensä on alle 60 km/h vauhti riittänyt, voin vielä kysyä homman järjestäjältä sallitaanko mönkijöitä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.07.2008, 19:51
MF356:n Avatar
MF356 MF356 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.04.07
Sijainti: lappi (tl), Finland.
Viestit: 523
Perusasetus

Juu mönkijät tervetuloa, piti vaan varmistaa kun jotkut ei noista pörisijöistä tykkää. Kertaukseksi: ketkä ei tiedä mihin mennään, niin Lapin Teboilille puoli kymmeneltä ja evästä mukaan. Ja autoihin voisi ottaa sammuttimen tai vesikannun kyytiin kun on näin kuivaa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.07.2008, 07:19
Sama Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

En toki halua mitenkään tungeksia, mutta olen vain kuullut, että joskus teillä noita pörisijöitä on ollut mukana, ja siksi ajattelin nyt kysyä mukaan tulomahdollisuuksista. Mönkijöille kun ei täällä päin hirveästi ole järjestetty mitään actionia...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.07.2008, 14:22
MF356:n Avatar
MF356 MF356 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.04.07
Sijainti: lappi (tl), Finland.
Viestit: 523
Perusasetus

Joo piti vaan kysyä kun ei olla tällä alueella ennen oltu.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.07.2008, 12:12
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Kone ja laatikot vaihdettu. (pientä käyntihäiriötä vielä)
Virveli keulalla ja testattu. -> Toimii jotenkuten
Joten TassuPatu tulossa .
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 17.07.2008, 17:21
apiaani:n Avatar
apiaani apiaani ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 01.01.07
Sijainti: Panelia
Viestit: 940
Perusasetus

Juoko porukka kahvet TB:llä puol kymmeneltä vai lähtö TB:ltä puol kymmenen?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 21:31 (GMT +2).