![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Jerrykannullinen polttoöljyä rattoriin, jolla kone lauloi lähes koko työpäivän ja kuskille tuli entiseen tapaan lämmin hytissä. It's hot - it's damn hot! Mutta puut siirtyi kasalle ja oksat haketettaviksi. Nyt on kuskin pakko ottaa päivän päätteeksi vähän nestetankkausta, ettei kuivu
__________________
Jukka |
|
#2
|
||||
|
||||
|
48 tölkkiä Monster -merkkistä energiajuomaa.
Viikonloppuna bongasin kyseistä lientä yli 4€/tölkki ja rupes heti kiristämään vannetta nää Suomen hinnat. Kostoksi tilasin ulkomailta, kun noita juomia nyt näköjään lipittelee. Jäin vielä postikulujenkin jälkeen voitolle verrattuna näihin Junttilan hintoihin. Pisnes is pisnes! |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Suojakaasua, tai pikemminkin 6kg pullon täyttö hintaan 32eur.
Sj410:iin taakse levyjarrujen asennus sarja by:Sakari... Seuraavaksi jostain iltapala pajotus illan päätteeksi
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
W203:seen uudet kesäalut ja niihin renkaat päälle
|