![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Mua vituttaa tämä uusi palsta. Ei vaan mahdu järkeen noi sisäpiirit (social groups) ja sisäpiirien kuvagalleriat (visible to contacts only tjsp) Toinen juttu ku vituttaa, on erot esim pirate4x4.com, lr4x4.com foorumeihin. Ulkomailla ne jotka ovat ja nekin jotka kuvittelevat olevansa, kirjoittavat foorumille "ylpeänä" aikaansaannoksiaan. Jopa firmat esittelevät tuotoksiaan. Offipalstan kanssa tilanne on lähinnä se että sisäpiirit sitten esson paarissa naureskelee "onpas se palsta paska, siellä vaan kirjotellaan hoojiin polttimonvaihdoisa kuin suuristakin projekteista" "siellä ne vaan netissä itkee ja valittaa jokaisesta asiasta, ei niistä tarvitse välittää eikä vastata" ja itse ei kuitenkaan sitä "oikeaa ja hyvää sisältöä" kirjoiteta. Firmat nyt ylipäätänsä on kiireisiä ettei ehdi edes nettisivujaan päivittämään. Ja sehän nyt on ihan selvä, että suomalainen ei autoa korjaa ellei katsastuksessa käsketä. Tai parhaimmillaan korjataan suurimmat ennen katsastusta (mutta vain sen takia). Ja jos jostain selviää suullisella huomautuksella ni silmät kirkkaana lupaillaan että kyllähän tuo nyt laitetaan heti (ensivuodeksi aikasintaan jos muistetaan)
Viimeksi muokannut baxxter : 13.07.2008 00:17 |
|
|||
|
|||
![]() jäkäti jäkäti....
Vituttaa kun ihmiset postailee nettiin itkuvinkua ja kitisee sitä, tätä ja tuota. Ei ne asiat vain sillei korjaannu, tosin ainahan valittaminen on helpompaa kuin asioiden muuttaminen tekemällä ne paremmiksi.
Maailma on tasan niin paska paikka kuin sen itse itselleen tekee tai jättää tekemättä. Kysy vaikka muniaan nuolevalta Mustilta joka meloo vastavirtaan niitä pallejaan lipomalla vaikka miljardi kärpästä koittaa selittää että paskan ympärillä pyöriminen on ihaninta mitä olla voi...... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Voi vittu, nyt sit vituttaa kun lipsahti nyymisti... Tilanne korjattu tekemällä tunnustus joten voin hyvillä mielin painua nukkumaan... YÖtä |
|
||||
|
||||
![]()
Anoppi tuli loisimaan kahden kauhu kakaran kanssa viideksi päiväksi. Ko ämmä syö jääkaapista kaikki ruuat ja pummaa koko ajan rahaa. Lapset huutavat ja tappelevat keskenään. Lasten tappelu ei ole pahinta, mutta kun toi ämmä huutaa ja jankuttaa niille koko ajan. Sellainen möly käynnissä heti aamusta, että ei tätä kuurokaan kestä, saatika oma 6kk ikäinen poika. Koska täällä todettiin, että itku ei auta, niin mä lähden hakemaan rotanmyrkkyä... Myös muita ratkaisuja otetaan vastaan... PIAN!
Miten on mahdollista, että puolisoni on maailman ihanin nainen, mutta sillä on noin hirveä äiti ja sisarukset? Naisissa on ilmeisesti se seikka, että koskaan ei ole hyvin: jos löydät kivan naisen, sen suku on perkeleen suvun jatkumo. Viimeksi muokannut Solenoidi : 13.07.2008 10:45 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |