![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Mikäs siinä on orkkis rengaskoko? Varmaan jotain 255/75 R16 tjsp., toisin sanoen jotain 30"-31" luokkaa. Jos koko täsmää, niin tuskin vakioalustalla ja/tai ilman korin korotuksia isompi kuin 32" tai 33" rengas mahtuu. Tuo tosin on vain arvio, kun ei minulla tietoa ole. Harvassa uudemmassa maasturissa kuitenkaan ilman mitään toimenpiteitä paria-kolmea tuumaa alkuperäistä isompi rengas mahtuu pyörimään kivuttomasti. Aina voit ajaa auton sopivalle rampille tai nosta trukilla jos on mahdollisuus. Mittaa täydellä sisäänjoustolla paljonko on tyhjää tilaa kaarissa, ja muista mitata myös renkaat tappiin käännettynä. Sillähän tuo helposti selviää
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Rengaskoko 13.00-18 | Gary Grand | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.02.2008 13:25 |
| Wrangler TJ rengaskoko | Splinky | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 06.03.2007 10:03 |
| Hilux -90 rengaskoko | ss125 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 15.02.2007 11:09 |
| rengaskoko?! | ari | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.10.2005 17:05 |
| Bj-75 max. rengaskoko | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.02.2005 10:47 |