![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Myyty no joo, sen muistin juuri... mutta oli kyllä joku muukin... oskulle tiedoksi että suizaakseliin muistaakseni sopii se 76mm korva ja niitä kyllä vielä on. Myyty |
|
|
||||
|
||||
|
löytyykö vielä niitä tractionbar korvakkeita joka sopii gm-12bolttiin?
Voisin osta 4kpl. Jos voisit laittaa vaikka heti tulemaan jos löytyy? Viimeksi muokannut jonas_k : 10.07.2008 00:19 |
|
|
||||
|
||||
|
Nyt en enää toistaiseksi tarvitsen noita korvakkeita, (kun niitä ei vissin löytynyt heti?)
Mutta se "vahvistuskehä" taka akselin ympäri vois ostaa yksi, jos löytyy vielä? |
|
|
||||
|
||||
|
12 bolt kehä vai?... sitäkään ei taida olla valmiina, mulla rupee oleen kaikki rautakamat aika vähissä kun ei ole ollut taaloja teettää niitä lisää varastoon makaamaan, nyt kun lomakausi rupee oleen ohi mä yritän taas tiedustella että mitä sais poltatettua lisää...
|
|
|
||||
|
||||
|
Juu 12 bolt kehä, mutta ei ole niin hätä tään kanssa, jos vaan joskus sais..
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Lainaus: Alkuperäinen kirjoittaja Rytari 12 bolt kehä vai?... sitäkään ei taida olla valmiina, mulla rupee oleen kaikki rautakamat aika vähissä kun ei ole ollut taaloja teettää niitä lisää varastoon makaamaan, nyt kun lomakausi rupee oleen ohi mä yritän taas tiedustella että mitä sais poltatettua lisää... toivottavasti en sotke kenenkään pisneksiä,mutta mulla jäi yx rytarilta ostettu kehä ylimääräiseksi.. |
|
|
||||
|
||||
|
Vieläkö löytyis suzukiin traction barin korvakkeita?heitä privaan tilinro jos löytyy...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| m:vinssi work 3000 mönkijään uutuutena kuva | volvolet-sugga | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 06.01.2008 21:15 |
| M: LR osaa - Uutuutena akseli täydellisenä | Shuttle | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 34 | 14.03.2006 21:04 |
| NP208 Öljy kysymys | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 25.10.2005 07:26 |
| M: NP208 | O/M/V Muut | 0 | 31.07.2005 14:20 | |
| m:np208 osia | G-69 | O/M/V Muut | 0 | 03.02.2003 16:25 |