![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Se tosin joko saa panssarin allensa tai sitte tulee uus.Täytyy vähän mittailla tota kun taas ehtii tallille. Ei pitäs enää olla ihan hirveesti kesken jotta vois leimaa koittaa.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Mistäs olet nuo levikkeet hommannut? Hieno on auto!
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Levikkeet tuli tilattua RacerPlacen kautta. Kiitoksia...
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Pari kuvaa eiliseltä.
Ton kummemmin maastoon ei ole päässy ![]() Etujarruissa on jotain pielessä. Olisko sillä jotain tekoa, että akseli oli sen näkonen kun olis suosta revästy. Ei tainnu pelkkä irtoruosteen poisto riittää. Irrottelin levyt navoista ja kaveri lupas koittaa sorvissa niitä. Pari milliä oli vielä varaakin. Josko ravistus lakkais. Muuten joutuu vissiin levykauppaan. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Ottaako ne etujarrut ollenkaan?
Onko sä tehnyt tuo etupuskuri itse vai mistä sä olet hommannut sen? |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Kyllä ne ollenkaan ottaa, mutta ravistaa kovin. Katotaan, miten sorvatuilla levyillä käy. Uudet levyt maksais 106e kappale. Toivottavasti sorvaus auttaa.
Etu (ja taka) puskuri on täältä palstan kautta löytyneet. En just muista kaverin nimeä, jolta ne ostin. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Etujarruissa mitään vikaa ollu, tulipa nyt kuitenkin sorvattua. Onkin takajarruissa tuo vika. Tosin ei tiedä mikä. Avaisin jarrut muttei siellä mitään outoa näy. Kengissäkin on pintaa reilusti. Koeajoilla tuli myös laatikon kanssa ongelmia. Loppu meno kokonaan... Mikään pykälä ei menny päälle ja parkille laittaessa piti ihmeellistä rutinaa. Kun auto oli taas punnerrettu talliin, löyty ne vaihteetkin siltä taas. Muutaman kerran kun laitto edestakas parkille, rutinan säestyksellä, ja D:lle, meni lopulta pykälä taas päälle. Eikä enää rutissu parkille laittaessa. Mystisiä nuo automaatit. Täytyy mennä lueskelemaan korjausmanuaalia...
|