![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
En mä siitä sen kummempia tiiä. Kovasti tuollasta tunnutaan käyttävän. Tosi automaalarit varmaan tietää enempi.
|
||||
|
||||
|
Vierailu paikallisissa varaosa putkissa toi mielen kiintoisia vastauksia. Paras kuitenkin oli paljaalle pellille suoraan alustamassa, ei muuta
![]() Inkinen möi kuitenkin 1K happo maalina, BodyFill 961 ETCH Primeria. Eli kait tuo hyvää on, haisee pahalta(nousee päähän) ja vaahtomuovitela hävisi tosi nopee Hintaa oli kahdella litralla 45eur, eli ei kait juuri ferreksiä kalliimpaa. Ei tullu kysyttyä mitä ton päälle voi vetää...Mitäs arvon kansa kunta on mieltä mitä ton päälle, epoksia on vissiin turha ton päälle lähteä enää sotkemaan? Eli sit varmaan ruiskulla toinen kerros tuota samaa päälle ja pinta väri? |
|
|
||||
|
||||
|
Voitonriemuisesti leka tapiota?
Jotai huttuu pitäs hakee itekki.
|
||||
|
||||
|
Ei tuo riittävän jäykkää ollu et ois tärinän poistanu, josko huomenna...jos ei niin sitten Tapiota.
|
|
|
||||
|
||||
|
BodyFill 961 ETCH Primer
Mulle myytiin maalikaupassa kanssa tuota samaa tököttiä. Ilmeisesti tuo nyt ei ihan huonoin vaihtoehto ole maalaamiseen? |
|
|
||||
|
||||
|
no itse suosin kyllä inertaa. se on pop. ei ole kallista mutta toimií.
on tosin 2k maali, mutta mitä sillä on väliä. muistaakseni 4:1 sekotus. eli helppo katsoa vaikka rullamitalla ja putsaa sen jälkeen. menee tekemiseen varmasti sen 2min. |
|
|
||||
|
||||
|
Mutta "pienissä" pätkissä tehdessä 1K on enempi tän mieleen, ihan jo määrän arvioinnin takia. Mielummin noita länttejä ruiskulla huitoisi menemään.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pohjamaali alumiinille | Masi | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 14.05.2013 22:11 |