Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.07.2008, 22:32
Killman:n Avatar
Killman Killman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.463
Perusasetus

Kun kone ja laatikko on kiinni niin turbiinin ja vetolevyn välillä on rako n. 3mm. Tuntui että ekakerralla oli enemmän. Ohjeitten mukaan turbiini ei tässä vaiheessa saa ottaa vetolevyyn koska se ei ole silloin paikallaan. Näitä on sattunut. Mutta silti outoa että kukaan ei ole törmnännyt vastaavaan XJn kanssa. Ei edes jenkkifoorumeilta ole vielä tullut apuja.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.07.2008, 22:41
FinnDRZ:n Avatar
FinnDRZ FinnDRZ on kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 25.01.05
Sijainti: Karkkila, Finland.
Viestit: 1.521
Perusasetus

kommarien juonia...

ja turbiini on pohjassa asti? ettei ole jäänyt "vähän vaille" perille.
tyhmää näitä on tosin sinulta kysyä... mutta joskus simppelitkin jää huomaamatta...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.07.2008, 07:31
Killman:n Avatar
Killman Killman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.463
Perusasetus

Jos turbiini olisi liian ulkona niin silloinhan hammaskehä tulisi lähemmäksi. Luulisin että on paikallaan.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 07.07.2008, 10:59
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.133
Perusasetus

eikö sulla nyt ole 258:n kampura siellä? olisko siinä jotain eroa 4.0:n kampuraan, jos sen takia vetolevy eri paikassa.
ei kyllä vastaavaa ole tullut eteen mulla.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 07.07.2008, 12:20
Killman:n Avatar
Killman Killman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.463
Perusasetus

Enpä tuota kampuran laippaa mitannut mutta silmämäärin lienee n 5mm paksu. Eli ei oikein siitäkään tule niin paljoa että kontakti rattailla olisi tarpeeksi.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 07.07.2008, 16:30
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.133
Perusasetus

piti oikein mielenkiinnosta ruuvata startti irti ja katsoa miltä näyttää, ei paljoa hampaat toisiaan tuossakaan kosketa.

Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.07.2008, 01:47
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Startti


Aivan, hammaskehä tullut "muutaman kerran" korjattua kääntämällä...

Miten startin virrat, laitappas mittari kiinni ja mittaa jännite startilta kun vääntää avaimesta. Perstuntumalla kuulostais että solkku ei vedä pohjaan saakka, ja aparaatti pyörii ilman vastusta (tietenkin) iloisesti... Oisko koneen maadoitusjohto ??? Toinen vaihtoehto, +/-kaapelin pää löystynyt liittimestään (sisältä)???:confuse d:
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Glykoli-vesi suhde? Paavo Tekniikka & Jutustelu 23 24.07.2008 11:33
Bensiinin säännöstely -Epeli Chit-Chat 43 05.03.2008 10:28
Johtajan ja sihteerin suhde tuska Jokes 0 10.09.2006 14:03
nenän ja aikidon suhde Luomu Rakas Päiväkirja 0 11.03.2005 08:38
Suhde tämäkin. Rudolf This And That 0 29.10.2002 12:14


Sivu luotu: 07:58 (GMT +2).