![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tänks. Pistää miettimään pitäskö sittenkin tilata adpteri (th350 +dana20) ja akseli rapakon takaa, kun dana20:siä saa kuulemma ilmatteeks.. Tarttis olla parit varalla kuitenkin.. Tossa linkissä ei muuten mainittu mistä sen danan sisäänmenorattaan saa, ei tule paketin mukana. Löytyykö jostain gm:n np208:iin kiinteä yoke takakardaanille? Ja kuinka pitkä lootapaketista tulee? Välttys tollasen kötöstyksen (gm+jeep) kasaamiselta, kun saa näköjään tehdä autonkin uusiksi ton jakiksen ympärille.. Noh, onhan tossa np208:ssa tiuhempi välitys kuin danassa ja ilmeisesti kestävempi kans. Ehkä ensvuoden suomiluokkaan toi liikkuu taas..
Viimeksi muokannut SamiN : 29.06.2008 11:14 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
GM ei ole koskaan käyttänyt kiinteää joukkia 208:ssa, eikä myöskään ole GM:n joukkia, ne menevät ristikon koon ja akselin urien mukaan (kuten esimerkiksi 32 urainen 1350 yoke). |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on hybridi loota nipussa, enää tarvii tilkitä nopeusmittarin rattaiden aukko..
..jää meinaan 5cm öljynpinnan alapuolelle! Tosta lootasta löytyy hidas ja nopea neliveto, muttei vapaata eikä nopeeta takavetoa. Tossahan on vaihdettu yoket keskenään: GM:n etukardaanin yoke tuli takakardaanille ja jeepin taka yoke tuli etukardaanille. Selkeetä. Sattui olemaan sama poorijako, mutta tiivisteet arveluttaa.. Kuvista käy ilmi ettei kuorien sisälmykset ole ihan samanlaiset: GM & Ford Ja sitten Jeep: Galleriassa lisää kuvia. http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=245 Kunhan saa hommattua täyssynteettiset öljyt automaattiin niin pääsee kasailemaan ja kokeilemaan pysyykö jakisessa öljyt sisällä ajon aikana! Viimeksi muokannut SamiN : 11.07.2008 08:07 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Th350:n lyhyt ulostuloakseli ei sitten riitä np208:iin!
Kun ei 350:n perässä ole tehtaalta ollut 208:ta. Np 203 ja np205 tohon tomaattiin menis heittämällä orggis adapterilla. Noh, eikun adapteria tekemään.. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mutta siinä 350:sessä on pidempi ulostuloakseli kuin jos perässä on ollut 203/205. Oliko tarpeeksi sekavaa? Jos ei niin hämmennetään lisää ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Missä autossa ja milloin?
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Esim. Blazer ja K10/20 Pickupit ja Suburbanit 1981-1985 ainakin oli saatavilla.
Useimmat varmaan th700 kuitenkin mutta noina vuosina oli sellainen yhdistelmä mahdollinen. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
jeep yj | juhados | Chit-Chat | 4 | 22.12.2007 18:48 |
M: Gaz jeep 69 | tossu | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 13.09.2006 20:11 |
M: Jeep CJ7 '84 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 20.04.2006 13:28 | |
M: Jeep CJ5 | O/M/V Muut | 6 | 26.08.2005 13:31 | |
O: Jeep CJ7 | imported_offroadjouni | O/M/V Muut | 0 | 22.01.2003 08:46 |