Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 26.06.2008, 15:10
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.283
Perusasetus

ok. Ilmeisesti myös niissä lukon mekanismeissä jotain eroa Mikko V:n mukaan. Vetarit ja akseliputket ja muut sopimattomat osat sitten joutais vaikka myydä tai vaihtaa käypäseen tavaraan. Kun tosiaan välitystä vaihtelen (4.8 pois ja tilalle 5.33) niin mikähän on fiksuinta...vaihtaa pelkkä välitys uudemman mallin murikkaan vai koko vanhan murikka (edellyttäen että mahdolliset lukkomekanismin erot ei estä koko murikan vaihtoa?) ? Joka tapauksessa mukavasti hommaa kun pitää purkaa aika paljon että saa vetarit ulos...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
G-mesen W460-W461-W463 tekniset/voimansiirro erot? petr Tekniikka & Jutustelu 15 07.03.2008 22:06
ennen/jälkeen Punanenä Tekniikka & Jutustelu 10 02.08.2007 15:48
MutaSpoorit, Ennen ja nyt !! SuurSyömäri Chit-Chat 8 06.01.2007 19:41
SJ410 ja SJ413 etuakselin erot Heguli Tekniikka & Jutustelu 23 25.10.2006 07:15
Rosteriputkisto jeeppiin ennen ja jälkeen video samisami2 Chit-Chat 2 18.11.2005 18:37


Sivu luotu: 23:09 (GMT +2).