![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
ok. Ilmeisesti myös niissä lukon mekanismeissä jotain eroa Mikko V:n mukaan. Vetarit ja akseliputket ja muut sopimattomat osat sitten joutais vaikka myydä tai vaihtaa käypäseen tavaraan. Kun tosiaan välitystä vaihtelen (4.8 pois ja tilalle 5.33) niin mikähän on fiksuinta...vaihtaa pelkkä välitys uudemman mallin murikkaan vai koko vanhan murikka (edellyttäen että mahdolliset lukkomekanismin erot ei estä koko murikan vaihtoa?) ? Joka tapauksessa mukavasti hommaa kun pitää purkaa aika paljon että saa vetarit ulos...
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
G-mesen W460-W461-W463 tekniset/voimansiirro erot? | petr | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 07.03.2008 22:06 |
ennen/jälkeen | Punanenä | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 02.08.2007 15:48 |
MutaSpoorit, Ennen ja nyt !! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 8 | 06.01.2007 19:41 |
SJ410 ja SJ413 etuakselin erot | Heguli | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 25.10.2006 07:15 |
Rosteriputkisto jeeppiin ennen ja jälkeen video | samisami2 | Chit-Chat | 2 | 18.11.2005 18:37 |