![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Edessä. Murrokset on samat, vetarit ja akseliputkessa em. erot. Navat sopii päikseen (samat olkalaakerit ym osat.), huohotus putki: vanhassa murikan kannesta, uudemmassa akseliputkesta... TEMÄHIK
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
ok. Ilmeisesti myös niissä lukon mekanismeissä jotain eroa Mikko V:n mukaan. Vetarit ja akseliputket ja muut sopimattomat osat sitten joutais vaikka myydä tai vaihtaa käypäseen tavaraan. Kun tosiaan välitystä vaihtelen (4.8 pois ja tilalle 5.33) niin mikähän on fiksuinta...vaihtaa pelkkä välitys uudemman mallin murikkaan vai koko vanhan murikka (edellyttäen että mahdolliset lukkomekanismin erot ei estä koko murikan vaihtoa?) ? Joka tapauksessa mukavasti hommaa kun pitää purkaa aika paljon että saa vetarit ulos...
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
jeps, -ranke- lla tuore kokemus aiheesta
mulla saattas löytyä vetarit vanhaan malliin jos on tarpehia... murrokkien kunnosta ei tietoa hitto ! vois löytyä myös akseliputki... tarvii ens vkolla koluta ulkonurkat
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 26.06.2008 21:36 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tällanen asia tuli vastaan, että onko olkatappien kiinnitysruuvit eri kokoiset näiden uudemman ja vanhemman mallin valillä?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
G-mesen W460-W461-W463 tekniset/voimansiirro erot? | petr | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 07.03.2008 22:06 |
ennen/jälkeen | Punanenä | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 02.08.2007 15:48 |
MutaSpoorit, Ennen ja nyt !! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 8 | 06.01.2007 19:41 |
SJ410 ja SJ413 etuakselin erot | Heguli | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 25.10.2006 07:15 |
Rosteriputkisto jeeppiin ennen ja jälkeen video | samisami2 | Chit-Chat | 2 | 18.11.2005 18:37 |