Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.06.2008, 22:09
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

juu sitä samaa kaikille...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 20.06.2008, 05:30
HJ60:n Avatar
HJ60 HJ60 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 2.346
Perusasetus

Hyvää ja rauhallista juhannusta kaikille, toivottavasti ei hirveesti sada, vaikka ainahan on hyvä sää grillata.

Päivystäessähän tämä jussi menee, mutta ei haittaa mua yhtään, on selvää säästöä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 20.06.2008, 09:47
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

Hyvää Mittumaaria vaan kaikille Offareille ja Offihenkisille porukoille "nyrkillinen voita ja Kossu pakkaseen"
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.06.2008, 11:11
Offipiru:n Avatar
Offipiru Offipiru ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.07.05
Sijainti: Lahti-city, Finland
Viestit: 2.515
Exclamation

Ja lisäyksenä vielä että: Ei sitte kontata sepalus auki alas laitureilta... PERR***!
__________________
__________________________________________________ _____________________________
Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa.

Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.06.2008, 11:59
pastirolli pastirolli ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 20.07.07
Sijainti: Kurikka
Viestit: 2.176
Perusasetus

Hyvää juhannusta kaikille. Vettä sataa ja patrollia rakentelen. Kahvia väkevämpää ei tänä jussina juoda.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde-

Yritin epäonnistua. Onnistuin.

Viimeksi muokannut pastirolli : 20.06.2008 12:02
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.06.2008, 12:13
Harzaa:n Avatar
Harzaa Harzaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 04.08.07
Sijainti: iitti, Finland.
Viestit: 482
Perusasetus

hyvää juhannusta kaikille!!!!!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.06.2008, 12:17
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.971
Perusasetus

Hyvää juhannusta kaikille. Piti oikeen bj ajaa talliin kun bikinitoppi venyy puol metrii kun vesi jää sen päälle pussiin. Just kun sain talliin niin alko pikkasen satamaan. No täytyy sitten juoda juhannus keli sopivaksi
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 22:52 (GMT +2).