![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
juu sitä samaa kaikille...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Hyvää ja rauhallista juhannusta kaikille, toivottavasti ei hirveesti sada, vaikka ainahan on hyvä sää grillata.
Päivystäessähän tämä jussi menee, mutta ei haittaa mua yhtään, on selvää säästöä. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Hyvää Mittumaaria vaan kaikille Offareille ja Offihenkisille porukoille "nyrkillinen voita ja Kossu pakkaseen"
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Ja lisäyksenä vielä että: Ei sitte kontata sepalus auki alas laitureilta... PERR***!
![]() ![]() ![]()
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Hyvää juhannusta kaikille. Vettä sataa ja patrollia rakentelen. Kahvia väkevämpää ei tänä jussina juoda.
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. Viimeksi muokannut pastirolli : 20.06.2008 12:02 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
hyvää juhannusta kaikille!!!!!
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Hyvää juhannusta kaikille. Piti oikeen bj ajaa talliin kun bikinitoppi venyy puol metrii kun vesi jää sen päälle pussiin. Just kun sain talliin niin alko pikkasen satamaan. No täytyy sitten juoda juhannus keli sopivaksi
|