![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Hyvää juhannusta täältä länsirannikoltakin /Sten
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Hyvät jussit kaikille täältä espoosta.Ainakin omasta puolestani
![]() ![]()
__________________
MudastaPois.Com Tai sit not Team Rotta-Racing Ry K-Nummi |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Hyvää juhannusta vaan kaikille, soranen ei sit keuli sitä venettä ympäri!
Saas nähä tuleeko otettua HIIIIIVAAAAA vaiko ollenkaan. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Hyvää Jussia vaan kaikille täältä Itä-Suomestakin ,ja älkää nyt itteenne teloko!!!
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- |
|
#5
|
||||
|
||||
|
juu sitä samaa kaikille...
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Hyvää ja rauhallista juhannusta kaikille, toivottavasti ei hirveesti sada, vaikka ainahan on hyvä sää grillata.
Päivystäessähän tämä jussi menee, mutta ei haittaa mua yhtään, on selvää säästöä. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Hyvää Mittumaaria vaan kaikille Offareille ja Offihenkisille porukoille "nyrkillinen voita ja Kossu pakkaseen"
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Ja lisäyksenä vielä että: Ei sitte kontata sepalus auki alas laitureilta... PERR***!
![]() ![]() ![]()
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |