Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.06.2008, 21:25
Sten:n Avatar
Sten Sten ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 13.08.05
Sijainti: Kovjoki, Finland.
Viestit: 544
Perusasetus

Hyvää juhannusta täältä länsirannikoltakin /Sten

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.06.2008, 21:29
Rotta-Racing:n Avatar
Rotta-Racing Rotta-Racing ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 20.10.07
Sijainti: Evitskog
Viestit: 1.762
Perusasetus

Hyvät jussit kaikille täältä espoosta.Ainakin omasta puolestani
__________________
MudastaPois.Com Tai sit not
Team Rotta-Racing Ry K-Nummi
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.06.2008, 21:31
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Hyvää juhannusta vaan kaikille, soranen ei sit keuli sitä venettä ympäri!
Saas nähä tuleeko otettua HIIIIIVAAAAA vaiko ollenkaan.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.06.2008, 21:56
-Stedt-:n Avatar
-Stedt- -Stedt- ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 07.02.06
Sijainti: Polvijärvi, .
Viestit: 1.936
Perusasetus

Hyvää Jussia vaan kaikille täältä Itä-Suomestakin ,ja älkää nyt itteenne teloko!!!
__________________
-Osta japsi ja opit hitsaamaan-
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 19.06.2008, 22:09
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

juu sitä samaa kaikille...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.06.2008, 05:30
HJ60:n Avatar
HJ60 HJ60 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 2.346
Perusasetus

Hyvää ja rauhallista juhannusta kaikille, toivottavasti ei hirveesti sada, vaikka ainahan on hyvä sää grillata.

Päivystäessähän tämä jussi menee, mutta ei haittaa mua yhtään, on selvää säästöä.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 20.06.2008, 09:47
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

Hyvää Mittumaaria vaan kaikille Offareille ja Offihenkisille porukoille "nyrkillinen voita ja Kossu pakkaseen"
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 20.06.2008, 11:11
Offipiru:n Avatar
Offipiru Offipiru ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.07.05
Sijainti: Lahti-city, Finland
Viestit: 2.515
Exclamation

Ja lisäyksenä vielä että: Ei sitte kontata sepalus auki alas laitureilta... PERR***!
__________________
__________________________________________________ _____________________________
Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa.

Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 06:24 (GMT +2).