![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Mitä autoon tulee niin 5 hengen kotteroita löytynee käytettyinä tästä maasta ja Suomi on tietääkseni sen suhteen vapaa maa millaisen auton hankit... Ketju/vaijeri rastin ottamiseen voi olla joskus paikallaan, ei älytöntä tarvetta omalle kohdalle ole sattunut, yleensä vinssi on jo kiinni näissä tilanteissa kun rastikuvan ottoon pääsee. Luukkuosastossa viittaan valinnanvapauteen automarkkinoissa.
|