![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mene Levannon Velhon (Pee) ranchille vakoilemaan, siellä niitä hodareita lojuu nurkissa.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
tosa:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kiitti Jeeper, hyvin selventävä kuva löytyikin näin läheltä. Ei tarvi lähteä matkustamaan mihinkään. Onkos tää ny sitte hyvä vai paras ratkasu?
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ainakin panhartti kannattaa heivata mäkeen ja laittaa ylätukivarret kolmioksi, jos tukivarsien suhteet menee pahastikkin metsään niin mittailee käykö ylös rangen kolmio.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
miks ... ?
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Pääsee eroon akselin sivuttaissiirtymästä, yhdet korvakot vähemmän tehtävänä, painoa pois, saa rahaa tangosta sellaiselta joka tarvii akselimassan takia...
En ole oikein ymmärtäny miksi tehtaalla tunkevat joihinkin autoihin taakse "nelilinkkiä" ja sitten kuitenkin pitää saada se panhartti sinne.. kai niillä joku semmoinen syy on jota en ole metsässä huomannu... tuonhan vois tehdä yhdellä tukivarrella auton keskellä. Etupäässä sillä kolmilinkkiin lisätyllä toisella ylätukivarrella käsittääkseni tavoitellaan jarrutus/kiihdytys tilanteissa kallistelun estämistä. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
oliskos kellään heittää noiden varsien mittoja? Eli ylä varsien silmästä silmään, alavarren silmästä silmään ja panhardin silmästä silmään..
olis akseli mut ei varsia, ja ajattelin mettä peliin ite tehä varret mittojen mukaan. Jos vaikka joskus haluis leiman niin olis bolt on homma. |