![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Se on just vähän niiku osista kasattu ja sovellettu.. ![]() Semmonen 2kpl 150x150mm iskulla/männillä,7kw motorilla oleva kikotin.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Hetkonen,vanha juttu mutta mikäs siinä HYDORissa oli kun sillain teki??
Kiinnostaa kun itelläkin on semmonen HYDOR K13 B4 prokkis meneillään. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Yläpaineen saavutettuaan ja käydessä kevennettynä tärinää ei ollut. Monessa hydorisssa on VOA-akselin tumppi ja alkuperäiset pultit katkenneet.
__________________
KYM |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tämä olikin hyvä tieto! Kiitos
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Sitten rakentelin sähkökäyttöisen Hydor R42 lohkolla olevan härvelin. Sitä pyörittää nyt 15 kw sähkömoottori ja mukana on myös taajuusmuuttaja josta saa säätää kierroksia. Tällä uskaltaa kovimmillaan pumpata noin 2 kuutiota ilmaa ja riittää 5 millisellä ja kypärälle. Esim. autonlaittoon tai puhalluskaappihommiin aika hyvä vekotin. Kierroksia säätämällä voi puhallella myös pienillä sulakkeilla. Yleensä sulakekoko ollut 25 a. 16 a sulakkeillakin voi hitaammilla kierroksilla puhallella auton peltejä. Tosimiesten raskaampaan hiekkapuhallukseen tarvisi isompia suuttimia ja enempi ilmaa, mutta sitten menee sähkökäyttöisyys hankalaksi. Jollain 63 a sulakkeilla pääsisi käyttämään ehkä 8 mm suutinta. |