![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
lisäää blazeri projektejä!!! lostava
|
|
|
||||
|
||||
|
Näitä ei oo ikinä liikaa. Tarviskohan jo kans alottaa tosta omasta joku projekti juttu.
|
|
|
||||
|
||||
|
Minkä kokoiset renkaat sulla on alle kuvalla?
Mä on myöskin alkanut tehdä blazer projekti(korotus yms..) ja pitäis hommata jossain vaiheessa isommat renkaat.. |
|
|
|||
|
|||
|
Nuo edellisessä kuvassa on Maxxis Creepy 38,5/14,5/16
Tässä alla vielä vanhat 35" MTR:t ennen alustan muutos/korjaustöitä. Alle vaihtui Dana 60 aksula eteen ja GM 14-bolt detroit lockerilla taakse. Viimeksi muokannut 83K5 : 01.06.2008 13:02 |
|
|
||||
|
||||
|
ok, kuinka paljon se on korotettu yhteensä kori/jouset? ilmeisesti nuo 38,5 tuumaiset ainakin mahtuu. Mä on tarkoittanut laittaa 38-40" renkaat omalla autolla, korotan jousilla 6" ja kori 2".
|
|
|
||||
|
||||
|
tossa löytyy kuva mun autosta:
http://static.petrisimolin.com/galle...0420080651.JPG |
|
|
|||
|
|||
|
Edessä on 2,5" ranchon jouset ja takana vakiojouset + käännetty se takariipuke. Korissa on se n. 3" korotusta. Lisäksi lokasuojia on vähän avarrettu, noin tuuman verran kumpaanki suuntaan. Vielä tekee tiukkaa noitten renkaiden kanssa.
Viimeksi muokannut 83K5 : 01.06.2008 14:14 |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() ![]() Ilmoittele vaikka privan kautta... ($$$$$)
|
|||
|
|||
|
Jäihän ne toki ylimääräisiks ja palstahan oli hyvä paikka päästä niistä eroon, jo viime kesänä
|
|
|
|||
|
|||
|
Tänään oli auto ekan kerran pariin vuoteen liikkeellä omin voimin...
|