Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.05.2008, 17:30
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Talking

Tänään espoossa uuden lidlin nurkilla ajeli ulkoisella suojakaarella varustettu menopeli

__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
  #2  
Vanha 31.05.2008, 20:51
Pafo:n Avatar
Pafo Pafo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.04.04
Sijainti: Forrest Hill, Vaasa, Finland.
Viestit: 1.522
Perusasetus

Tulipa kateltua vähä rallicrossia maikkarilla junnun kanssa, oisko ollut aveniston kisaa. Olipa siinä näköjään asiallista hinaus kalustoo, Bongattu punainen hj, joku blazer, mutta silmiin pisti eniten härskin näköinen ilkeän vihreen BJn... olispa kameramiäs näyttänyt siitä enemmän...
  #3  
Vanha 31.05.2008, 22:19
patriot4x4:n Avatar
patriot4x4 patriot4x4 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Kouvola, Finland.
Viestit: 804
Lightbulb

Kouvola-Myllykoski rantatiellä bongattu seepran värinen taro.

Samanen taro tuli nähtyä muutama päivä sitten kouvolassa vaakunan valoissa..

Kukahan lienee...?
  #4  
Vanha 02.06.2008, 21:54
lystis:n Avatar
lystis lystis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 14.03.07
Sijainti: Nivala, Finland.
Viestit: 265
Perusasetus

Tänään ilta-päivällä valtatie 27, itäänpäin 3 tai 4 ziliä/krazia (en ihan ehtinyt nähdä tarkasti kumpia) kirkkaan värisiä ja vissiin venäläisittäin maalattu rekisterinumero oli perässä + ilmeisesti yksi kama3 ja 1-2 pulla uazia.
Kovasti yritin omalla pojalla yhyttää, mutta paikallisen nesson risteyksessä ruuhka aiheutti että pääsivät karkuun.
Mihin mahtoi olla menossa ja keitä olivat ? tietääkö kukaan ?
  #5  
Vanha 02.06.2008, 21:59
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

No nyt kun tuntuu että joka päivä tulee vastaan semmoinen punertava korkeahko Patrolli vastaan tossa ikaalinen-hämeenkyrö säteellä niin kukahan mahtais olla?

Tänään yiritn polosta morjestella.
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

  #6  
Vanha 03.06.2008, 22:05
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.349
Perusasetus

mattamusta korotettu pitkänpatrollintapainen otus nojaili tienvieressä maanataina jalasjärven madesnevalla kun siinä poikkesin vähän makkarasopalla sammutustyön lomassa.
  #7  
Vanha 05.06.2008, 19:59
ariman:n Avatar
ariman ariman ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.12.04
Sijainti: Eagle-City, Finland.
Viestit: 1.033
Perusasetus

Hyväkuntonen Volvo ajeli keltakalliolle päin Kotkassa äsken, uusia hankintoja?
Viestiketju on lukittu

Luokat
bongauksia


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA tapsa4x4 Chit-Chat 71 01.10.2013 20:05
bongauksia Chit-Chat 6 06.11.2005 17:46


Sivu luotu: 17:25 (GMT +2).