![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tänään espoossa uuden lidlin nurkilla ajeli ulkoisella suojakaarella varustettu menopeli
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tulipa kateltua vähä rallicrossia maikkarilla junnun kanssa, oisko ollut aveniston kisaa. Olipa siinä näköjään asiallista hinaus kalustoo, Bongattu punainen hj, joku blazer, mutta silmiin pisti eniten härskin näköinen ilkeän vihreen BJn... olispa kameramiäs näyttänyt siitä enemmän...
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Kouvola-Myllykoski rantatiellä bongattu seepran värinen taro.
Samanen taro tuli nähtyä muutama päivä sitten kouvolassa vaakunan valoissa.. Kukahan lienee...? |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tänään ilta-päivällä valtatie 27, itäänpäin 3 tai 4 ziliä/krazia (en ihan ehtinyt nähdä tarkasti kumpia) kirkkaan värisiä ja vissiin venäläisittäin maalattu rekisterinumero oli perässä + ilmeisesti yksi kama3 ja 1-2 pulla uazia.
Kovasti yritin omalla pojalla yhyttää, mutta paikallisen nesson risteyksessä ruuhka aiheutti että pääsivät karkuun. Mihin mahtoi olla menossa ja keitä olivat ? tietääkö kukaan ? |
|
#5
|
||||
|
||||
|
No nyt kun tuntuu että joka päivä tulee vastaan semmoinen punertava korkeahko Patrolli vastaan tossa ikaalinen-hämeenkyrö säteellä niin kukahan mahtais olla?
Tänään yiritn polosta morjestella.
__________________
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
mattamusta korotettu pitkänpatrollintapainen otus nojaili tienvieressä maanataina jalasjärven madesnevalla kun siinä poikkesin vähän makkarasopalla sammutustyön lomassa.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Hyväkuntonen Volvo ajeli keltakalliolle päin Kotkassa äsken, uusia hankintoja?
|
![]() |
| Luokat |
| bongauksia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |