![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() ihan ekana vaiha konttoria! Itellä ei noi hilut oo lapasessa, mut johonki hiluun saa 33" gummit tommosella lapulla: http://users.kymp.net/dsl11271/Offik...%20N170%20.pdf Ja maastopakettiautoksi se pitäs saaha ihan muutoskatsastuksella, kun se täyttää ehdot jättökulmista jne...
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Muuten voisin vaihtaakkin, mutta en viitsisi taas maksaa 170e uudestaan. ja sitten vielä kirjoitti lappuun että takakaarta pitäisi jatkaa n 2cm
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
öö... täh?
tuolla hintaahan hakee jo melkein akesta poikkeusluvat! Täällä Joensuussa maksaa renkaiden+korotusten muutoskatsastus 35e Ja muutenkin tuo meininki tuntus menevän vittuilun puolelle... Kas kun ei vaatinu alleajosuojia :P |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Niin tossa hinnassa oli samassa vuosikatsastus ja päästöt 73e ja muutoskatsastus 90e. aika pitkälti kyllä vittuilulta vaikuttaa touhu...
Viimeksi muokannut kettuze : 28.05.2008 05:32 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kannattaa kysellä ja udella mitä mieltä konttorit ovat näistä muutoksista, ennekuin menee sinne varsinaiseen katsastukseen. Itse sain selville että en ainakaan k1 asemaa käytä jos meinaan muutos katsastaa jotain.
Ja jos ei muu auta niin konttorin vaihto on yleensä auttanut näissä! |