![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Cherogeilla näyttää olevan näin keväällä toi kaatumatauti No nyt siihen tuli sit varmuus että ei tarvi kilpiä enään, ja porttaalit alle niin kuin tuolla kisoissa totesit paska juttu että tuli noita lisä hommia tohon autoon, onhan näissä muutenkin tota laittamista ihan tarpeeksi kaaret sisään ja porttaalit alle ja uudelleen menoks tsemppiä että jos ajettais vaikka molemmat tota traialia ens vuonna promodissa
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Juu hyvää vauhtia ton korjaaminen edistyy.....luulisin, ku tänään "rullaaja" haki multa uuden tuulilasin, että pääseevät sovittelemaan paremmin lasinaukon mittoja.
Juu ja se video sinne juuutuuppiin ny, että päästään muutki näkeen, että miten sä onnistuit "kädettään" ton nuriin
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Mässäilkää, ja muistakaa kuitata kuinka tota ei ois käyny
![]() http://www.youtube.com/watch?v=3wN-BQt5gPE |
|
#4
|
||||
|
||||
|
kuten mikalle sanottiinkin että ajolinja oli hiukan "rohkea"
mutta pääasiahan on että ei uskallusta puutu!! no ens viikolla aletaan oikomaan! |
|
#5
|
||||
|
||||
|
joskus kannattaa kuunnella naista?
jeeppiä katellu mutta tuntuu olevan selällään viihtyviä noi cherokeet mikan, timon ja nettiauton diisseli eli pitäiskö harkita vielä? |
|
#6
|
|||
|
|||
|
eiei, se on vaan kuskista kiinni, turha siitä on autoa syyttää
![]() nyybinä timo_l |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Olen muuten huomannut saman. Siis tuon että cherokeet tykkää käydä katollaan. Mistäköhän johtuu? |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ei ole tulossa kilpiin ja kyllä siihen lommoja jää, niin että näyttää perunasäkiltä mutta ei harmita sitten kun se kaatuu uudelleen Viimeksi muokannut tare : 19.08.2008 07:06 |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Maastoa pitää lukea entistä tarkemmin ja tuntea oman auton käyttäytyminen. Vakaajat kiinni rajoittamaan joustoja, niin koppa kallistuu mukana ja kuski huomaa ajoissa kaatoriskin, eikä auto etene niin pahoihin "kaatopaikkoihin" ....mut kuka nyt sitä haluaa! Ehkä ne oman auton rajat vaan joutuu hakemaan, että tietää missä ne on. Huonosti joustavassa autossa kabiinissa heilutaan koko ajan, joten pysytään paremmin hereillä. |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
Noniin, öhö-öhö. Tuu tänne sanoon ni saat kaljan tai kaks
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
Hyvin sä vedät ,heh
|
|
#13
|
||||
|
||||
|
Tuu hakee!!!
|
|
#14
|
||||
|
||||
|
Tyylikäs kaato ei muuta voi sanoa
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O. Cherokee/Grand Cherokee laturi. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 16.02.2008 17:49 |
| cherokee tai grand cherokee kokemuksia | Chit-Chat | 8 | 16.05.2007 18:55 | |
| M/Cherokee XJ-93 | timmy | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 25.01.2007 11:33 |
| Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
| M Cherokee | JakeHammer | O/M/V Muut | 23 | 23.11.2005 10:02 |