![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() PisteittenlaskuAika erikoisesti laskettiin virhepisteet kisoissa. Promodeissa eräs kuski ajoi ensimmäisellä jaksolla väärästä portista ja sai täydet, mutta tulosluettelossa oli merkattu vain 1 virhepiste. Toiselta promodin autoltakin puuttui muutama piste luettelosta.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mekin ihmeteltiin tuota samaa. Saatiin kakkosjaksolta 25 pistettä, vaikka 20 oli maksimi.
Meidän laskujen mukaan ykköspaikka olisi kyllä kuulunut meille PM3 autolle, mutta on näemmä muitten pisteet oli vähentynyt tulosluettelossa. Asiasta kyllä huomautettiin palkintojen jaossa, mutta näköjään turhaan. Taisi olla ensimmäinen ja viimeinen kisa, kun tuonne lähdetään kisailemaan. Ymmärrän kyllä että oli järjestäjien ekat kisat, mutta asiat pitäisi kyllä hoitaa kuntoon. Tai ensivuonna voi olla vähemmän kilpailijoita. Radat oli ihan ajettavat, mutta kuraa ja risuja/keppejä oli trialiin turhan paljon Jaksoilla oli tilaa hakea ajolinjaa, paitsi viitosella ja kuutosella. Joissa oli avan turhaan yhdet liian ahtaat portiin paikat. -Jyki- |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Voe hyvää päivää!
On meissä näköjään niitäkin tosikkoja joille se voitto on tärkeintä. Mutta jokainen tekee omat päätöksensä jatkosta, minä ainakin lähden enemmän kun mielelläni ensi vuona mukaan, jos otetaan vaan. Kivaa oli vaikka lysti loppu kesken, ja se on pääasia että on hauskaa!! |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kyllä jos kilpailuksi kutsuttavaa tapahtumaa ajetaan,pitäisi kyllä olla yhtenevät säännöt että mielekkyys säilyy. Safareilla saa ajella ihan tarpeeksi hupia,kisat on kilpailemista varten. Minua ei puolestaan kiinosta lähteä ajamaan mitään suunnistuskisaa,kun autossa ei ole suunnistuksessa tarvittavia varusteita (GPS laitteet,vinssit,Boggerit,ym,ym...)Olisi vain jaloissa haittaamassa toisten kilpailua. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
niin pieniä piste virheitä oli kyllä ainakin parit modit (oma auokunta mukaanlukien).... palkinto järjestys oli oikea, sen pystyi päättelemään kenellä kaikilla maksimit ja kenellä ei.
moni joka ajaa kilpaa TOTISEMMINKIN niin voi tulla leikkimielisempäänkin kisaan mukaan, mutta tuloshomma voisi olla oikeellisempi. kuitenkin sijoitukset ajetaan ja virheet lasketaan. tämä on autokunnille hyvää harjoitusta, sekä toimitsijoille vaikka onkin ns.leikkikisa... harvemmin ajopäivillä vedetään kypärä päässä lippusiimojen välissä semmoisia linjoja.... moni kiertää pahemmat paikat ja puhuu höpöhöpöö joka safarilla ja essonpaarilla on niitä joilla on parhaat etenevät vehkeet ja autoissa kovimmat kuskit. kiva olisi päästä niiden kaikkien kanssa ajaa kisaa, mutta ne ei aja tosissaan ikinä maastossa, eikä varsinkaan kisoissa. =) enkä koe että tämä olisi nyt kuitenkaan ihan pelkkää haukkumista ja vittuilua! tämähän pitäisi ottaa nyt järjestäjien asia kerrallansa ja listata paperille ylös niin ensi vuonna menee paremmin. HIENOT PUITTEET ON TUOLLA JÄRJESTÄÄ VAIKKA KUNNON KISA jos opetellaan yhdessä! hyvä tulee??? |
#6
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Racingrabbit;466873]Kyllä jos kilpailuksi kutsuttavaa tapahtumaa ajetaan,pitäisi kyllä olla yhtenevät säännöt että mielekkyys säilyy.
QUOTE] Tähän vois väliin huutaa jotain AKK-herjoja, eihän sitä mihinkään tarvita, ei ainakaan yhteneväisiin sääntöihin, eihän vaan. Onneks auto hajosi Sipoon kisassa, muuten olisin saattanut lähteä Kainuun "arvotaan voittaja" leikkiin mukaan. Hieman arveluttaa, lähdenkö tulevaisuudessakaan vastaaviin kisoihin, jos säännöt ei ole samat kuin muualla. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Niin, kyllä tämä harrastus vie kaikki omat rahat ja vielä osan muittenkin rahoista... -Jyki- |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Sellasta se on. Harrastus vaatii rahaa ja jos ei oo rahaa, niin ei voi harrastaa. Minkäs sille voi. Siksi minulla ei ookaan omaa peliä kun ei oo varaa sellasta pitää. Köyhä paska kun oon.
Onneks mulla on kuitenkin tollasia ihania tuttuja, jotka ottaa mut mukaan ja sitä kautta saan osallistua mitä ihmeellisimpiin juttuihin. Ja aina ollaan meidän porukoissa oltu lähinnä pitämässä hauskaa kuin että hampaat verillä kilpailemassa. Kivahan sitä on, jos sattuu hyvin pärjäämään jne. Mutta ei se elämäntehtävä oo. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Tässäpä nyt nämä näppihäriöistä korjatut tulokset.
PM3 oli ottanu 5 jaksolla reittikosketuksen ja 2 jakson kohilla luki "max" eli siksi sinne oli merkitty 25 pojoo. Mun moka kun en opastanut koneenkäyttäjää. Eipä tuo olis vaikuttanu lopputulokseen vaikka olis ollu 25 pojookin. Mä lopetan spekuloinnin/kommentoinnin tuloslaskennesta/tuomaroinnista tähän. Läksyt on opittu niiltä osin. Muita asioita kisan kulusta ja varsinkin parantamisesta otetaan mielellään vastaan. Esim. ne yhtenäiset säännöt olis pop. ee |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Jytyn kanssa samoilla linjoilla, kiitokset hyvistä kisoista. Talkoolaisille ja asianosaisille tsemppiä. Se on vaan tuo ihmismieli välillä liian kriittinen. Pitäs loppujen lopuksi miettiä mikä tässä hommassa on kenellekkin tärkeää; pipoja tiukemmalle vai rento ja hyvä meininki. Kisa tuo mitä on tuodakseen.
terv axo ps. Mut jos ette todellakaan saa siirrettyä talkoilla sitä ravintolaa ylemmä, nii sponsoroiskohan joku ees katetrit.
__________________
"Parempi yks ruuvi löysällä, ku kaikki liian kireällä!" |
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
Mä lopetan spekuloinnin/kommentoinnin tuloslaskennesta/tuomaroinnista tähän.
Läksyt on opittu niiltä osin. Muita asioita kisan kulusta ja varsinkin parantamisesta otetaan mielellään vastaan. Esim. ne yhtenäiset säännöt olis pop. __________________________________________________ ___________ ee[/QUOTE] samoilla säännöillä on ajettu aiemmat kisat. Onko olemassa yhteisiä sääntöjä ja missä? ____________________________________ "Itte kun tekee niin saa sellasen kun tulee" - eskimo OffRoad Kainuu ry. #13 03-04-08 Junde -------------------------------------------------------------------------------- Yhteiset säännöt löytyvät tuolta http://www.autourheilu.fi/attachemen...0-09-07175.pdf Junde Member Join Date: 05-07-03 Location: , Finland. Posts: 72 ------------------------------------------------------------------------------- Vuonna 2004 lajiryhmä teki seuraavat poikkeussäännöt joita on voitu soveltaa alue ja seurojen välisissä kilpailuissa! Valitettavasti nämä säännöt on unohtunut kun virallisia sääntöjä on uudistettu joten tuo ryhmäjako ei tänäpäivänä ole enään kovin toimiva. Näistä säännöistä on muissa kilpailuissa sovellettu tuota harraste standardia sekä mäkijakson virhepisteitä mutta muutoin on ajettu sääntökirjan luokissa ja säännöillä. Jos teillä on ollut vain muutama auto luokissa proto ja pro-modified niin teillä varmaankin kannattaisi sitten käyttää juuri tämän ohjeen mukaista ryhmäjakoa jolloin modi, pro-modi ja proto ajavat samassa luokassa, mutta protoilta on lukittava takaohjaus sekä sinetöitävä aktiivijousituksen ohjain. __________________________________________________ _________________ Miksi ihmeessä järjestäjän edustajana peräät yhteisiä sääntöjä kun tämänkin topikin alkuosassa itse toteat, että näillä on kisattu aiemminkin eikä muista ole siis väliä??? Sait silloin siihen vastauksen Jundelta, mutta ei kelvannut???? Johtuiko mahdollisesti siitä, että säännöt on paljon parjatun keskusjärjestön lajisäännöt vai johtuuko tosta sun mietelauseestasi ""Itte kun tekee niin saa sellasen kun tulee"" eli kaikki pitää kokea kantapään kautta kun ei haluta ottaa muilta kokeneemmilta neuvoja eikä käyttää jo runsaat kymmenkunta vuotta käytössä olleita Trial-cupin lajisääntöjä?? Olipa kuinka vain niin on hienoa, että saadaan uusia Trial-kisajärjestäjiä niin että me "vanhat" voimme välillä löysäillä. Inhorealisti Ps. Eipä näytä tuo Junden linkki kopioituna toimivan vaikka alkuperäisenä tuolla viestissä n ![]() Viimeksi muokannut Byrocrat : 30.05.2008 08:46 Perustelu: korjailtu liitettä joka toimii tuolla Junden viestissä |
#13
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Olitta vissiin nousseet autosta ennenkuin lapanen kuskilla noussut niin siitä se 25 pojoo. Tarkastan kunhan pääsen tuloslistojen äärelle. Ne nimittäin on mulla. Vitikaiselta puuttuu eka pätkältä pisteitä näppihäriön takia. Toimittelen tässä tuoreempia tuloksia kunhan pääsen kotio pajalta täältä korvesta. Ei kellään olis HJ61 lautaspyörän laakereiden simmejä likellä? Offroad Kainuu maksaa pyttyjen siirtelyn matkahuollolla jos haluatta niitä korjailla. Nimittäin PM luokassa muuttuu hiukka järjestys. Eihän se tuloslaskenta ihan putkeen mennyt mutta kun ihmiset tekee juttuja ja varsinkin ensikertalaiset niin inhimillisiä erehdyksiä sattuu. Puuston ja risujen määrä yllätti meidänkin porukan todella negatiivisesti. Viikko huudatettiin kahta konesahaa ja raivarilla säestettiin niin ei saatu joka paikkaa 100% puhtaaksi. Ensi vuonna samoja uria voidaan käyttää hyväksi ja niitä raivata lisää jos koko kisaa edes pidetään. Voidaan me jättää ens vuoden kisa pitämättäkin jos niin paskan maku jäi suuhun. Ei näistä niin paljoa kostu, että näitä pitäs väkisin vääntää. Ajellaan jäsenten väliset samoilla radoilla ja paistellaan makkuria sekaan... janne "eskimo" mikkonen |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Tottakai järjestätte kisat ensi vuonnakin, ei pidä vetää herneitä nokkaan, kun joku hölmö täältä etelästä huutelee ja arvostelee, tää on vaan niin helppoa netissä huudella.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KISAKALENTERI (offroad calendar) 2008 | Byrocrat | Tapahtumat | 10 | 07.06.2008 21:21 |
Offroad GP 2008 | dollythelw | Tapahtumat | 1 | 26.11.2007 22:01 |
Vuokatti Offroad 2007 | rusti | Tapahtumat | 70 | 25.06.2007 05:31 |
Vuokatti offroad 2007 | pekkasforest | Tapahtumat | 1 | 07.06.2007 22:21 |
Vuokatti OffRoad 2006 | oh | Tapahtumat | 0 | 02.05.2006 15:10 |