Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.05.2008, 21:04
patriot4x4:n Avatar
patriot4x4 patriot4x4 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Kouvola, Finland.
Viestit: 804
Perusasetus

Ai siellä..just just.
Jep,se on just se etukulma,maalatut palikat olis hallilla,mut koska käyttäjä MIÄ ei oo vaihtanu niitä,ni nyt se on sit tollanen..<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>







______________________
Long Stamps of Ummeljoki

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.05.2008, 21:17
patriot4x4:n Avatar
patriot4x4 patriot4x4 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Kouvola, Finland.
Viestit: 804
Arrow

Hiekkapurkki valmiina.


Näyttää siis tältä..


"Venttiilikoneistosta" lähiotosta..





Viimeksi muokannut patriot4x4 : 25.05.2008 21:26
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 25.05.2008, 21:30
patriot4x4:n Avatar
patriot4x4 patriot4x4 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Kouvola, Finland.
Viestit: 804
Arrow

jatkuu..








Sellanen vastapainohiekantäyttöventtiili siitä sitten tuli.
Hiekan paino avaa ja vastapaino sulkee,pytyn paine tiivistää,sitte kun rupee puhaltamaan.

Sen takia noilla kartioilla nostettu ylös koko lelu,et ei vie tilaa pytyn sisältä.

Vähän se on tollanen sätös,ku ihan itte suunnittelin...mut toimii helvetin hyvin..


Viimeksi muokannut patriot4x4 : 25.05.2008 21:43
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.05.2008, 21:51
patriot4x4:n Avatar
patriot4x4 patriot4x4 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Kouvola, Finland.
Viestit: 804
Red face

Putki on vähän lyhentynyt ja kartion pätkäkin laitettu sinne väliin..


On se tolleen vähän sopusuhtasempi.


Ja banjon päihin lisäty vielä tuommoset kiilateräspannat varmistamaan paikallaan pysymistä.




Viimeksi muokannut patriot4x4 : 25.05.2008 21:55
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 25.05.2008, 21:57
patriot4x4:n Avatar
patriot4x4 patriot4x4 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Kouvola, Finland.
Viestit: 804
Perusasetus

Jakkaratkin on löytänyt paikkansa.



Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 25.05.2008, 22:01
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus

Mitähän noi ketjut tykkää jos uppoovat jossain vaiheessa sillain että ovat kurassa?
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.05.2008, 22:32
patriot4x4:n Avatar
patriot4x4 patriot4x4 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Kouvola, Finland.
Viestit: 804
Perusasetus

Niihin on tulossa jossain vaiheessa rasvari,joka vähän auttaa sitä paskassa uimista.

Mut jos ne porsii,niin uudet ketjut vaan päälle.
Nopeet vaihtaa,ku noi isommat ketjulukot on molemmat tapit omalla sokalla,eikä millään polkupyörä mallisilla lukoilla..

Eli repullinen varaketjuja mukaan...
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 27.05.2008, 19:15
MIÄ MIÄ ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.05.08
Sijainti: Kouvola
Viestit: 11
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja patriot4x4 Näytä viesti
Ai siellä..just just.
Jep,se on just se etukulma,maalatut palikat olis hallilla,mut koska käyttäjä MIÄ ei oo vaihtanu niitä,ni nyt se on sit tollanen..<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>






______________________
Long Stamps of Ummeljoki
En MIÄ niitä nurkkapaloja sittennii ehtinnykkää vaihtammaa.Joku oli nopeampi ja oli näyttänyt miten homma hoituu.Nää on vaikeita juttuja.Asiallinen tuo hiekkapuhalluslaite.Sillähän voisi puhaltaa vaikka työpaikalla olevan TOYOTA HILUXin.No,ei siitä sen enempää ja unohdetaan tuo ajatus samantien.Siellä olis huomenna sumppia tarjolla jos kiinnostaa!!
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 27.05.2008, 20:20
patriot4x4:n Avatar
patriot4x4 patriot4x4 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Kouvola, Finland.
Viestit: 804
Red face

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MIÄ Näytä viesti
En MIÄ niitä nurkkapaloja sittennii ehtinnykkää vaihtammaa.Joku oli nopeampi ja oli näyttänyt miten homma hoituu.Nää on vaikeita juttuja.Asiallinen tuo hiekkapuhalluslaite.Sillähän voisi puhaltaa vaikka työpaikalla olevan TOYOTA HILUXin.No,ei siitä sen enempää ja unohdetaan tuo ajatus samantien.Siellä olis huomenna sumppia tarjolla jos kiinnostaa!!

Joo Jappi ne tais vaihtaa lauantaina,mut johan se on kolhittu uudestaan...Fuck.

Ei tuo oo asiallinen,se on hyvin epäasiallinen...paineastioita EI sitten saa tehdä itte...

Ai mikä Hiluksi? Ai se sininen? jooo....

Taidanpa tulla aamul kaffelle..on tää lomailu niin perseestää...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jokos on kangaskaupassa käyty? Repro Chit-Chat 24 01.03.2008 16:34
Kyytiä tarjolla reissu käyty Rak O/M/V Muut 0 10.05.2007 07:12
O:3.3 TD Nissan regular O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 07.07.2006 17:20
M: Nissan 4x4 O/M/V Ajoneuvot 2 28.12.2005 19:20
Nissan Borg Tekniikka & Jutustelu 0 22.08.2003 12:51


Sivu luotu: 11:07 (GMT +2).