![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() E-Bay, listaa tavaran myyntiin ja E-Bay ottaa pois. 24-48 tuntia kuulemma kestää ennen kuin saa vastauksen miksi. Kolme kertaa jo listannut ja aina ne poistaa, joku finninaama Intiassa kuitenkin asialla. Jos vaan olis joku muu huutokauppapaikka kun E-Bay, jolla olisi sama näkyvyys, mutta kun niillä ei oikeen ole kilpailijoita.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kun ei saa UNTA!!!
![]() Kolmen tunnin päästä pitäs olla töissä ja tippaakaan en oo nukkunu, PRKL!! |
|
||||
|
||||
![]()
Eniten vituttaa kaikki!!
Kuolema kuittaa univelat, saiskohan tänä yönä unta? Tuskin... |
|
||||
|
||||
![]()
Kun sai unta! 10min ja heräsin apinatarhan elämöintiin..
Viimeyönä 1,5h unta nassuun ja päivä skootalla reissussa ~1000km, tulee levollinen ja autuas olo kun herätetään eikä enää nukuta. Onneksi on huomenna aamulöysi niin kyllä se töissä sitten nukuttaa. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
eka oli 3 mäntää halki, korjasin. sitte leikkas laturi kiinni, korjasin, sitte meni visko paskaks, en tee mitää.
omistanu auton yli vuoden ja pumpun ajoitus ollu aina metsässä, ei mikää ihme et vehkeet ei kulje, nyt on ajoitus kohdallaa, kone rempattu pikaisesti, nyt kulkee, kesti päivän ja KANSI HALKES!!! vitutuksen sijasta sanoisin että hieman turhautunut olo, kaikki kun mahtuu viikon sisälle. Ps. duuni autosta hajos pyyhkijät, eikä satanu ku vitusti, tyypillistä mun tuuria ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vituttaa se kun ahdistus tulee ihan ilmoittamatta ja sitten on paska olla, oli mitenpäin tahansa.
Ja se, että oon tämän viikon yksin töissä, hoidan kirjakaupan ja postin tiskit ja siinä sivussa inventaariota teen. Pino kirjojakin oottasi hinnottelua ja hyllyyn laittoa, mutta jotenkin tuntuu että tunnit päivässä loppuu kesken ja selkäkin sanoo että rajota hyvä ihminen jo jostakin.
|
||||
|
||||
![]()
Molemmat lapset oksensi taas, su-ma välisenä yönä viimeksi oli sama ruljanssi. Kunnon mahatauti, järrrkyttävän
![]() Tai ei oikeestaan vituta, vaan harmittaa lasten puolesta tuommoinen, kun toisen äänikin meni ihan karheeksi laattaamisesta. Itellä ei vielä ole tuota ollut. Vkl:na oksensi mökillä emännä sisko ja yks niistä lapsista, siitä se (idea) sitten lähti... Ja sit vaihoin päivällä täysin ehjän ja varmatoimisen leimatun Subarun Ranke Rooveriin, jossa leima loppuu nyt, eikä luota yhtään koko autoon. Ajele sillä sitten prkl. Rahaakin palaa, vaikka ei ois vara yhtään laittaa mihkään ylimääräiseen. -P-
"Vain hullut eivät epäile mielenterveyttään" -Minä- "Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse" -Minä- Viimeksi muokannut -P- : 25.06.2008 23:42 |
|
||||
|
||||
![]() Lomani murmelina
Vituttaa ku loma menee samalla tavalla kun elokuvassa Päiväni murmelina. Sadekin alkaa samalla kellonlyömällä joka vitun aamu.
Pitäis hypätä varmaan hypätä varaston katolta niskoilleen alas, mut päivä alkais taas samalla tavalla jne... Vituttaa melko rajusti, loppuis jo loma... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |