![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Silikooni torvea saa vaikka tuolta www.fin-turbo.fi Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tämmöstä tälläkertaa! |
|
#3
|
||||
|
||||
Uusi perheen jäsen!
Tämmönen herkku muutti meille!
Tuli vähän niinku nurkka-autoks! |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Ahaaa, sä hait ton entisen emännän kiesin ;D
Raakalaite, vieläkö 2kpl niitä mönkiä vinssejä edessä? http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Off-Road...malahdessa_08/ mitäs tuosta tehdään? |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Eipä tosta vielä mitää ihmeitä tehä. jos käyttäs leimalla ja ajelis tossa nurkissa. On tossa hiluksissa ihan tarpeeks rassaamista! |
|
#6
|
||||
|
||||
Pikkuhiljaa
Kaikenlaista osa valmistusta/hankintaa!
![]() Tukivarsiaihio tukia tulossa RAL 2004 Nuorempi asentaja. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
komia Hiluxx.jokos on tuoreempia kuvia?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| paatrolli rojektia | titanix | Maasturiprojektit | 9 | 01.01.2011 21:15 |
| Campo rojektia | 4x4opel | Maasturiprojektit | 1 | 20.11.2007 14:46 |
| Datsun rojektia | Sag | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 29.07.2005 10:54 |
| Rakkaalla lapsella monta nimeä(kö)? | HEKULIINI | Chit-Chat | 11 | 02.03.2005 15:29 |