Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.05.2008, 14:43
azizp:n Avatar
azizp azizp ei ole kirjautuneena
Kultajäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.05.06
Sijainti: Hartola, Finland.
Viestit: 640
Perusasetus

Silikooni torvea saa vaikka tuolta www.fin-turbo.fi



Lainaus:
quote:
mites tää traktionijuttu on toteutettu etukiinnikkeiden osalta? sitä vaan kun toi aleksi liikkuu eestaas suunnassa jonkin verran, kuva ei kerro. vaan jos etupäässäkin on kankea kiinnitys niin saattaa tulla ihmeellisiä voimia esiin.

Traktion tankojen etupäät on sellaisella kumihässäkällä vähän niinku jakarin runkokiinnityksellä toteutettu! eli myötäilee jonkun verran!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.10.2008, 19:35
azizp:n Avatar
azizp azizp ei ole kirjautuneena
Kultajäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.05.06
Sijainti: Hartola, Finland.
Viestit: 640
Perusasetus


Tämmöstä tälläkertaa!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.11.2008, 15:16
azizp:n Avatar
azizp azizp ei ole kirjautuneena
Kultajäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.05.06
Sijainti: Hartola, Finland.
Viestit: 640
Wink

Uusi perheen jäsen!


Tämmönen herkku muutti meille!

Tuli vähän niinku nurkka-autoks!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.11.2008, 11:07
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

Ahaaa, sä hait ton entisen emännän kiesin ;D
Raakalaite, vieläkö 2kpl niitä mönkiä vinssejä edessä?

http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Off-Road...malahdessa_08/

mitäs tuosta tehdään?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 28.11.2008, 17:13
azizp:n Avatar
azizp azizp ei ole kirjautuneena
Kultajäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.05.06
Sijainti: Hartola, Finland.
Viestit: 640
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilkutin Näytä viesti
Ahaaa, sä hait ton entisen emännän kiesin ;D
Raakalaite, vieläkö 2kpl niitä mönkiä vinssejä edessä?

http://vilkutin.1g.fi/kuvat/Off-Road...malahdessa_08/

mitäs tuosta tehdään?
Taitaa olla sulaneet ne vinssit, tuli kyllä mukaan!

Eipä tosta vielä mitää ihmeitä tehä. jos käyttäs leimalla ja ajelis tossa nurkissa.
On tossa hiluksissa ihan tarpeeks rassaamista!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 19.03.2009, 20:27
azizp:n Avatar
azizp azizp ei ole kirjautuneena
Kultajäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.05.06
Sijainti: Hartola, Finland.
Viestit: 640
Perusasetus

Pikkuhiljaa


Kaikenlaista osa valmistusta/hankintaa!

Tukivarsiaihio

tukia tulossa

RAL 2004


Nuorempi asentaja.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 27.03.2009, 23:35
hoojii:n Avatar
hoojii hoojii ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.07.05
Sijainti: Härkälä, Finland.
Viestit: 2.612
Perusasetus

komia Hiluxx.jokos on tuoreempia kuvia?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
paatrolli rojektia titanix Maasturiprojektit 9 01.01.2011 21:15
Campo rojektia 4x4opel Maasturiprojektit 1 20.11.2007 14:46
Datsun rojektia Sag Tekniikka & Jutustelu 12 29.07.2005 10:54
Rakkaalla lapsella monta nimeä(kö)? HEKULIINI Chit-Chat 11 02.03.2005 15:29


Sivu luotu: 21:37 (GMT +2).