Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.05.2008, 23:22
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Ja en oikein tajunnu tuota että "only for members" tapahtumistakin pitäsi ilmoitella, ettei joku toinen kerho järkkää tapahtumaa samaan aikaan... Mitä väliä? Jos ne on kerhon jäsenille niin samakai se on kuinka monta eri kerhon tapahtumaa on samaan aikaan, kun niihin vaan jäsenet menee.. Tai mä en taas tajua.
Todellista chit-chattia....
============================================
Joskus saattais olla terveellistä katsella hiukka ympärilleen eikä kulkea niin laput silmillä<img src=icon_smile_blackeye.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_dissapprove.gif border=0 align=middle> Ja juuripa siitä syystä että on vain kerhon jäsenille olis joskus hyvä tietää muidenkin ajopäivistä jos vaikka tekis mieli ihan vaihteluksikin vierailla muiden kerhojen ajopäivillä! Ja usko tai älä, mutta päällekkäisyys voi vaikuttaa myös niiden "Only for members" tapahtumien osanottovilkkauteen kun monikin näyttäis kuuluvan useampaankin kerhoon!
Niin ja jottei totuus unohtuisi niin hyviä ajeluilmoja viikonlopuksi ja viikon päästä Sipooseen menijöillekin.
Vieläkin nyybinä avoimmuuden puolesta

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 04:14 (GMT +2).