Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.05.2008, 21:26
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
quote:
23 ilmoittautunutta me mukaan lukien <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

Mutta hei missä on Bläjä????? Eiks meillä ollu diili, että jos me ajetaan pro-modissa, niin sitte ajaa Bläjäkin????????





<center>---------------------------------------

www.pirate4x4.no

www.pirate4x4.com

www.formula-offroad.fi


</center>





BLÄJÄÄÄÄÄÄÄ.......huhuuuuuu<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>



Aika ilmoittautumiselle alkaa käydä vähiin.....hopi hopi<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>











Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
FUN Like Mad Moose V, Sipoossa 19.5.2007 -B- Tapahtumat 262 22.01.2010 22:38
Mad moose kisojen kuvaus... SuurSyömäri Chit-Chat 15 26.04.2005 16:44


Sivu luotu: 23:53 (GMT +2).