![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jos nyt on tankissa 95 ja siksi pelkäät nakutusta, niin osta jotain oktaaninkorotus ainetta. Jenkkimiehet niitä on tupannu käyttämään, kun koneet kuulma vaatii kovat oktaanit. Sitten seuraava tankillinen jotain jotain tavallista. www.alanmiehet.com #1
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Glykoli-vesi suhde? | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 24.07.2008 11:33 |
| Bensiinin säännöstely | -Epeli | Chit-Chat | 43 | 05.03.2008 10:28 |
| Johtajan ja sihteerin suhde | tuska | Jokes | 0 | 10.09.2006 14:03 |
| nenän ja aikidon suhde | Luomu | Rakas Päiväkirja | 0 | 11.03.2005 08:38 |
| Suhde tämäkin. | Rudolf | This And That | 0 | 29.10.2002 12:14 |