Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.05.2008, 12:53
Arppa Arppa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.07.07
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 106
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Eli tuossa asfalttikiihdytyksessä ei noilla renkailla luonnollisesti ole sitä pyörintäeroa lainkaan, eli voiko se siirtäjä pelleillä silloinkin, vai vaatiiko se nimenomaan pyörimiseron?
Eli voisiko sittenkin päästä vähemmällä... Noh, pitää tuo etupinjoni kurkata enste.

Voi se nelivedon kytkevä ratas pompata silloinkin pois siitä etukardaanin laipalle menevältä akselin hammaspyörältä kun sitä voimaa moottorista välittyy kyseisille osille abaut 50%. Jos se vika on siirtäjässä niin hyvällä tuurilla sieltä on pelkkä siirtäjän haarukka antautunut lämmön myötävaikutuksesta. Silloin ei tartte muita osia vaihdella. Mulla on jostain jäänyt semmoinen käsitys, että etupää pyörisi aavistuksen nopeampaa kuin takapää, ero on häviävän pieni, mutta voisi kiihdyttäessä korostua, voi olla että nyt muistelen jo jotain toista merkkiä tai jotain traktorijuttuja.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Roki täristää edelleen nelivedolla dieselmoottori Tekniikka & Jutustelu 0 12.12.2006 16:16
Nelivedolla ravistaa dieselmoottori Tekniikka & Jutustelu 8 25.09.2006 17:18
Rockyn tärinä nelivedolla dieselmoottori Tekniikka & Jutustelu 9 28.11.2005 07:41
Mikä rasittuu nelivedolla (400% offtopic) Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 78 12.09.2004 16:01
Outoja ääniä kiihdytettäessä? VK Vuosimallit 1984-1996 0 04.09.2002 13:39


Sivu luotu: 17:18 (GMT +2).