![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
No mulla oli kamera ja uudet hanskat mukana, joten: Range menossa ojaan, mutta tarkoituksella ....ja ylös hops vaan ! SE TULI AURINGON SUUNNASTA Keulakoriste lähenee vauhdilla zoom-objektiivia Ylös paahteista männikkörinnettä, että palleroporonjäkälät ja paisukarveet senkun sinkoilivat Ja sukulaispoika Retu perässä Ajolinjoja englantilaiseen tapaan....ettei puut naarmuunnu Suorilla osuuksilla voi ottaa vauhtiakin ? Tracking behind eli toisen jäljissä mennään Välillä oli loordien Land Roverilla kravattikin kaulassa :P Tässä tarvittiin tosi lyhytiskuista kirvestä Puulta meno ei maistunut hetkeäkään, paitsi ehkä joillekin autoille Ajoneuvokolonnaa joukkue numero 4 "Mie oon joutunnnu juokseen tuol ku pien orava...." Pikkuhummeri rynnii voimalla ROARRRRRR Kohti kallistuksia ja kaatopaikkoja, siis kaato paikkoja Yenkki goes to Hollywood / amerikkalainen mänöö metsäs (käännös Pentti Nissilä) Lewee auto jonka edessä menee kapee auto Aston Martin- mallinen ns. valoteline Talvireitillä ei ollut enää lunta tai sitten en huomannut vaan ? Nostellanpas etutassua...morjensta vaan, pojat ! Ja taas kerrotaan KELAjuttuja nuotion loimussa On ihan pakko päästä heittämään talviturkit ....ihan pakko päästä.... Reitin perkausta vinssillä, kannot veks ja sassiin Ajolinjoja osa II Lukot ovissa, akseleissa. Kunnes pop krats whirrllll ja napa alkoi pyöriä vinhasti Kiitos atteL että olit pitänyt PUUTARHASI KUNNOSSA haha :P ent mainosmies
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 | Jeeper | Tapahtumat | 8 | 11.11.2007 15:12 |