Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.04.2008, 09:06
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Perusasetus

Lainaus:
quote:


Kiitoksia ajelijoille ja ulkoilijoille osallistumisesta hyvin sujuneeseen ja aurinkoiseen ajelutapahtumaan.
Kiitokset myös reittiryhmälle urakoinnista. Pari siltaa tuli kunnostettua ja yksi uusikin rakennettua. Helpottaa huomattavasti pienempipyöräisten liikkumista keskimmäisellä reitillä <img src=icon_smile_cool.gif border=0 align=middle>
Seuraava ajopäivä on parin viikon päästä lauantaina 10.5. Silloin on viimeinen mahdollisuus kalliokikkailuun Kulmassa ennen Sipoon trialkisaa.
Nähdään Kulmakorven Off Road Parkissa



MP
www.tapua.fi
www.fjdc.org







HEI! Tuliko nyt 05 kohtaan silta? Hieno juttu jos näin kävi! Nyt pääsee pitkälle vakiomillakin peleillä.
Sehän täytyy tulla kahtomaan ja kokeilemaan heti ens kerralla.

t.Ismo

AJA MAASTURILLA NIIN EI TARVITSE KATUA!

www.fjdc.org
www.eba.cc
www.jeep.fi
www.imacinnes.suntuubi.com

Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
kulmakorpi


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
5.5 ajelut iittalassa. pötkö Tapahtumat 33 13.05.2007 21:56
ajelut mäntsälässä 21.4 POHTO Tapahtumat 8 22.04.2007 12:09
Kulman kummia kuvatuksia Ex_inkkari Chit-Chat 5 01.09.2006 16:59
Kulman keikka Ex_inkkari Tapahtumat 4 18.09.2005 15:46
Pari 14.9 kulman kuvaa.. Jörmelö Tapahtumat 0 15.09.2003 20:15


Sivu luotu: 23:53 (GMT +2).