Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.04.2008, 12:14
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

ei välttämättä tykkää laturi hyvää jos sulla menee heräte virta suoraan laturille ja ei ole sitä lamppua. eli saattaa laturin käämit käydä aika kuumana kun pistät virrat päälle ja kone ei pyöri. ota yleismittari ja pistä se akkuun kiinni ja sitten käännät virrat päälle ja kerro miten paljon akun jännite tippuu kun pistät virrat päälle. sitten sen jälkeen pistät heräte piuhaan merkkivalon ja kokeilet miten sitten tapahtuu. huom! latauksen merkkivalon olisi hyvä olla alkuperäisellä watti arvolla. liian pieni tehoinen lamppu heikentää laturin toimintaa käynnistys vaiheessa.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 20:58 (GMT +2).