![]() |
|
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Tonto maksaa 10 kuussa, joten jää 149 euroa 4 ukolle jaettavaksi. Tästä saadaan siten 37,25€/kk per naama. Ei mun talous tohon kaadu. Reenikämpän puolesta puoltaa hyvä sijainti, hyvät tilat ja reenikämppien yleisesti huono saatavuus. Meidän prosentuaalinen osuus vuokrasta on 22%, paljon aikaisemmin oli? Mä olen kyllä mukana mikäli muutkin ovat, hommaahan helpottaisi tietysti jos saatais jostain basisti maksaan oma osuutensa.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Läpiveto TV-ohjelma | samisami2 | Chit-Chat | 13 | 17.12.2006 17:52 |
| Ajoneuvos ohjelma... | samisami2 | Chit-Chat | 13 | 08.04.2006 21:03 |
| Mistä tietää kevään tulleen? | Laskos | Bullshit | 3 | 24.04.2003 10:56 |
| Kevään ensiajot | jtammel | Vuosimallit 1984-1996 | 7 | 05.04.2003 16:42 |