Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 21.04.2008, 22:16
Markol:n Avatar
Markol Markol ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 27.10.05
Sijainti: Salo/Suomusjärvi, Finland.
Viestit: 478
Perusasetus

Lainaus:
quote:
413:ssa on myös pikkusen paksummat akseliputketkin kuin 410:ssä, olikohan 5 mm ero tai jotain...
_______________________________________________
Toyota Land Cruiser KJ90
Joo ja on noi 413:sta perä"murikatkin" isommat.

413:sta perissä taitaa Lock-Rightitkin kestää paremmin. Mulla ei ole ainakaan vielä ollut ongelmia sen kanssa. 31":llä ei välttämättä edes kaipaa lukkoa taakse. Kempilläkin kestää ja kääntyy. Mutta on se vaan hienoa mennä hakemaan postista Elvis tyyliin kohuttua perälukkoa joka sitten mahtuukin penaalin kokoiseen pakettiin...

Marko

Tiedän nyt, ymmärrän myöhemmin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzukien kytkimen erot 410/413? Tekniikka & Jutustelu 6 25.05.2009 22:05
Suzukien rattiakselit jnu Tekniikka & Jutustelu 1 18.08.2005 12:51


Sivu luotu: 10:32 (GMT +2).