![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Sitä ennen kannattaa laittaa rahaa vaikka: -panssareihin -> perät,tankki, jakis -ohajusvarsien vahvistukseen -lukkoihin (lock-right tai jopa arb) -vetareiden vahvistus, varsinkin eteen 413tml murrokset -renkaisiin -korotuksiin (riipukeiden pidennys ei ole hyvä idea) -vinsseihin tai ainakin yhteen -laturiin -akkuun (optima tai exide maxxima deep cycle) -välityksiin ja listaa voisi jatkaa aina vaan sinne sijaan 512 asti ![]() jos nyt tosiaan vertaa 410 ja samuraita niin yhteistä niillä ihan oikeasti ei juurikaan ole. 410:n verroksiksi moottorin muutosten yhteydessä on jauhettu niiiiiin paljon että siitä löytyy varmasti täältä kaikki tarvitsemasi tieto. imho -sami- Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzukien kytkimen erot 410/413? | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 25.05.2009 22:05 | |
Suzukien rattiakselit | jnu | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 18.08.2005 12:51 |