Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #32  
Vanha 21.04.2008, 07:50
Antti1 Antti1 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.02.08
Sijainti: vantaa, Finland.
Viestit: 51
Perusasetus

Lainaus:
quote:
No mulla oli sellainen hieno rosterista tehty ohutseinämäinen kotelo joka sopi rungon mittoihin kun oli tilasta tiukkaa (ei ole valitettavasti yhtään kuvaa siitä), mutta sehän voi olla vaikka 2,5" putkea josta on toinen pää tulpattu ja johon on hitsattu neljä lähtöä kaasareille. Ei ole niin justiinsa...

Sen verran että tuollaisia neuvoja ei kannata antaa ei meinaan toimi noin prätkän kaasarit tuollaisella painekotelolla.Mopon turbotamisessa alipaine kaasareilla on vaikeinta tuo oikea oppinen painekotelon tekeminen,siis jos puhutaan vain tekemisestä ja toimivuudesta.Eli en tarkoita sitä että paljonko tehoa haetaan.

Puh:0405008957/Antti
Mitsu pajero pitkä vm 90.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M/V: Rover 3,5 litr. V8 imusarja ja kaasarit spooky O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 07.07.2007 11:00
M: SD1 imusarja + kaasarit 4rd O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 25.01.2007 21:28
o Suzuki gsxr 1100 prätkän - nimetön O/M/V Muut 1 02.02.2006 13:09


Sivu luotu: 13:44 (GMT +2).