![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Kyllähän ton ois tosta omin voiminkin saanu viel ylös, mut ei vaan jaksanu ruveta kaivamaan ku oli toinen auto niin lähellä.. On noita kaivettu syvemmästäkin..Yllättävän pahasta paikasta saa vielä liikkeelle ku vähän kikkailee nosturin kans ja touhuaa lapiolla ja virittelee kettingit päälle ym ym.. mitä nyt sattuu millonkin keksimää. <img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle> www.montenegrooffroad.com Edited by - AAPEEE on 16/04/2008 21:04:50
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pienen pieni pajero projekti. päivitetty 10.2.2008 | piparix | Maasturiprojektit | 112 | 31.12.2014 20:29 |
| BJ-40 jatkuu taas | Cental73 | Maasturiprojektit | 72 | 11.02.2009 18:39 |
| LandRover 88"-Nissan-Datsun | Bruno | Maasturiprojektit | 60 | 18.12.2007 16:18 |
| Uaz projekti jatkuu (vihdoin) | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 11.01.2007 22:44 |
| lantikoista....jatkuu.... | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.01.2005 08:55 |