![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ei kestäny ku viikon, odotin tiskillä juomista, puoleen tuntiin ei näkyny eikä kuulunu ketään, sitten menin tiskin toiselle puolelle ja täysin lasini ja jätin tarvittavan summan tiskille jossa oli pari euroa vittuilu tippiä loistavasta palvelusta... ja lähin pois ja poke näki sen ja heitti mut pellolle ja anto porttikiellon. Joo porttikielto on varmaan aika monessa tapauksessa ihan itseaiheuttettu juttu, mutta oletko ikinä ajatellut semmoista vaihtoehtoa, että saattaa kenties myös ehkä olla olemassa vittumaisia pallinaama natsi portsareita? Ja portsaritkin saattavat ehkä tehdä virheitä, ja kerran eräs portsari myönsi virheensä, mutta sanoi ettei voi sitä perua koska oli jo tehnyt päätöksensä, se kuulemma laskee sen arvovaltaa ja itsetuntoa jos peruu päätöksensä Hei kundi, mistä sä tiiät oonko mä turpa magneetti jos ei ois pokeja? Ikinä ei oo ollu pokeista mitään hyötyä minun baari urani aikana. Ja en mä baariin lähde kellekään vittuilemaan (paitsi jos on erittäin hyvä syy, esim. mulle vittuilaan ja ei uskota järkipuhetta ni sillon vittuilen takas), mä lähen sinne harrastamaan mimmi touhuja ja juomaan pulijuomia yms. Nissan Patrol x2, Nissan Bluebird, Nissan Laurel. Saatana mullahan on nissaneita 4 ![]() Edited by - VonLeka on 14/04/2008 18:40:30 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Psychobillyn banni pois | T.T.T | Chit-Chat | 63 | 06.05.2007 11:18 |