![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
jos löytyy power/comfort kytkin (renix Xj:t), niin suosittelen pitämään sen kokoajan power asennossa. vaihtaa fiksummin ja ei niin sahaa edestakas turbiinilukkoa pois. HO-koneisissahan tcm on jo kytketty suoraan "power" asentoon (selvisi kun swapitin Zj:hin AW-4:sen)
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| chevy automaattilaatikko | REPE | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 29.03.2006 23:26 |
| Automaattilaatikko | sjeeppi | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 11.08.2005 06:19 |
| O:ZF4HP22-automaattilaatikko | moggirange | O/M/V Muut | 6 | 28.12.2004 08:25 |
| Automaattilaatikko/sopiiko | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.11.2004 22:32 | |
| O: Pajeron automaattilaatikko | tug3 | O/M/V Muut | 0 | 14.09.2004 14:11 |