![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#16
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Nykyään kuulun vain Montenegroon, kuuluin FJDC:hen, mutta en pidä siitä jos herra puheenjohtaja hyppää kysymättä konepellilleni puhetta pitämään, tietämättä siitä mitä konepeltiä vasten mahdollisesti sisäpuolella onkaan. Vaikka jäsenmaksu oli pieni, mutta mahdollisti itsestäni riippuvista syistä ehkä yhden safarin vuoteen, en kokenut vastinetta pienille rahoilleni. "Suck my dick" -Ron Jeremy Montenegros#10 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Jonkun Jeepin jarrupalat | bj45lava | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 19.11.2007 09:25 |
| Koppa jonkun maasturin päälle. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.08.2007 09:46 |
| Niva Thyyning4x4 kerhon kokous | Ex_inkkari | Chit-Chat | 33 | 27.09.2005 09:09 |
| Olenko jonkin maasturi/Offroad kerhon jäsen ? | Chit-Chat | 11 | 29.07.2005 21:20 | |
| Tein omat Maasturi/Off-road sivut vielä käyttäjii | SuzukiOsku | Tekniikka & Jutustelu | 56 | 20.06.2004 11:56 |