Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 29.03.2008, 14:31
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Safari Mestarit.
Ei muuta kuin järkkäämään itelles duunia eli safaripäivää Ravijoelle suunnittelemaan?
Nykyään kuulun vain Montenegroon, kuuluin FJDC:hen, mutta en pidä siitä jos herra puheenjohtaja hyppää kysymättä konepellilleni puhetta pitämään, tietämättä siitä mitä konepeltiä vasten mahdollisesti sisäpuolella onkaan. Vaikka jäsenmaksu oli pieni, mutta mahdollisti itsestäni riippuvista syistä ehkä yhden safarin vuoteen, en kokenut vastinetta pienille rahoilleni.

"Suck my dick"
-Ron Jeremy
Montenegros#10
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Jonkun Jeepin jarrupalat bj45lava O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 19.11.2007 09:25
Koppa jonkun maasturin päälle. 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 19.08.2007 09:46
Niva Thyyning4x4 kerhon kokous Ex_inkkari Chit-Chat 33 27.09.2005 09:09
Olenko jonkin maasturi/Offroad kerhon jäsen ? Chit-Chat 11 29.07.2005 21:20
Tein omat Maasturi/Off-road sivut vielä käyttäjii SuzukiOsku Tekniikka & Jutustelu 56 20.06.2004 11:56


Sivu luotu: 16:04 (GMT +2).