![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
ainakin BMW 324D visko ja siivet käy suoraan, luultavasti käy muistakin samanikäisitä malleista Veto päällä niin pitkään ku paukahtaa
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 200tdi polttoaineensaanti ongelma | Jonzan | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 19.03.2008 08:38 |
| O: Land Rover Defender 200Tdi osia | Ahosensetä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 26.01.2007 08:28 |
| O: 200Tdi discon automaattiloota? | Teukka | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 26.11.2006 04:27 |
| O: Rangen 11-lapanen jäähdyttäjän tuuletimen visko | Discovery | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 05.04.2006 20:04 |
| Disco 200tdi:n meteli | jarkkojuhani | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 21.02.2006 22:57 |