![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
nyt on käytetty pajero paikallisessa kyläkorjaamolla ja sielä meinas että jurina tulee etuperästä...eli ilmeisesti seuraavaks etuperä auki ja hämmästelemään mitä se on syönyt. tuossa alku "talvesta" vaihtelin kylläkin periin öljyt et oisko se voinu tehdä hallaa kun laitoin öljyä mitä voi myös laittaa kitkalukolliseen perään? Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HJ täristää rattia neliveto päällä | samid | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 24.01.2008 13:42 |
| Tien päällä... | moggirange | Chit-Chat | 43 | 21.11.2007 11:19 |
| Cherokee jurinaa | ilari | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.01.2007 18:51 |
| Huristeletko neliveto päällä | Nerd-O | Chit-Chat | 57 | 06.01.2006 23:42 |
| Ei pysy 4wd päällä | KajdePuu | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.02.2005 14:50 |