![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Vihdoinkin. 1½ vuoden tauon jälkeen kuninkaallinen IVEC<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> puhalsi savua ilmaan. Seuraavaksi ohjelmassa auton siirto kaverin talliin jossa aletaan tekemäänkin tolle jotain, ei pelkkää purkamista. tästä lähdetään etenemään... pitihän sillä käydä ajelemassa hiukan iliman turpoa iliman jarruja iliman oikeastaan mitään...edittinä: "Uutta" osaa haettu eilen... vertailukohteena vanha osa... -J- Edited by - sippis on 11/03/2008 19:56:54 Edited by - sippis on 19/03/2008 14:18:17 Edited by - sippis on 22/03/2008 20:22:44
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Range Rover 88 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 12.05.2007 18:07 | |
| M/V: Range Rover/Land Rover | LRV8 | O/M/V Muut | 15 | 05.01.2006 12:06 |
| Land Rover vai Range Rover? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 19.08.2004 08:33 |
| M: 1973 range Iveco 3.5 td/ ei enään myynnissä | sippis | O/M/V Muut | 0 | 22.02.2004 16:54 |
| Vessa varattu? | Lars | Niksipalsta | 0 | 26.02.2002 20:58 |