Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.03.2008, 12:25
OPA:n Avatar
OPA OPA ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.03.03
Sijainti: Kajaani city, Finland.
Viestit: 1.279
Perusasetus

@450 jakaa kaikkien käyttäjien kanssa (samassa tukiasemassa) tuon megaisen liittymän. kätevän oloinen palikka, oli ajossa pcmcia porttin käyvä palikka. kajaanissa jossa asun ei pelaa mutta etelässä ja rovanniemen ympäristössä kyllä. 2009 vuoden loppuun mennessä pitäisi olla koko maassa. mikähän lienee hinta vaan ko. yhteydelle... oma oli "muiden maksama". laite toimittajia noille modeemeille oli viimevuoden puolelta tasan yksi. saattaa olla modeemitkin kalliita.
ps. googlella olisin noi hinnat löytänyt varmaan nopeesti mutta en vaan kehdannut. hi.

Offroad Kainuu
BJ-40 Project
Boar Project
BY: OPA

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kokemuksia vitarasta Tekniikka & Jutustelu 68 10.04.2013 11:38
l-200 kokemuksia Tekniikka & Jutustelu 5 07.04.2007 06:28
KOKEMUKSIA ? Tekniikka & Jutustelu 1 22.02.2006 09:10
Kokemuksia POR-15:stä? Tapsa Tekniikka & Jutustelu 2 13.10.2005 23:08
Kokemuksia uniballeista? imported_offroadjouni Tekniikka & Jutustelu 0 09.01.2003 19:09


Sivu luotu: 23:49 (GMT +2).