![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
En saanu tekijää kiinni ja ite oon 500km tekopaikasta joten en tiijä vielä, mutta selvitän asian. Ainakaan viimeks ku pajalla kävin Milla ei ollu tehny mitään pronssista. Muuuuuuuutta hänkin on tyyppiä "kaikki muu käy paitsi pienet kengät" joten kysellään... ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Olen luonnonystävä, mudassa SE on mukavaa!! Ei siitä missä aita on matalin vaan missä sattuu eniten!! -88 HJ61 4.0TD 33X13.50-15 tsl -79 BJ40 305cid 15X38.5-15 bogger
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bogger-sormuksia | Pohjoisenmaa | Chit-Chat | 25 | 20.12.2009 19:37 |
| M:Sormuksia | eraopas1 | O/M/V Muut | 5 | 21.04.2008 16:54 |
| M:boggeri sormuksia. | longfiedteam | O/M/V Muut | 22 | 23.03.2008 20:53 |