Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.02.2008, 22:35
SLehto SLehto ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 02.07.07
Sijainti: kotka, Finland.
Viestit: 498
Perusasetus

Lainaus:
quote:
ei se ole tyhmä kuka pyytää ja eiköhän tälläinen vitun netti huutelu ole aikuisille miehille vähän naurettavaa .no tälläistä taas tällä kertaa ja muistakaa kuskaa naapurin muroihin niin on kivempi harrastaa , mä tuon aamulla tallille herneitä niin työnnetään kaikki kilpaan sieraimiin niitä keitä Saku kahvia niin tuon maitoa kun tulen .

"sisäpiiri safarit .fi"
ite oot mulkku!

www.pahama.com
www.montenegrooffroad.com #13 www.fjdc.org





www.maasturistitry.fi








Jos asioista sanotaan päin naama eikä vastapuoli tajua, niin mikä on parempi dissaus paikka kun tämä palsta, mutta kuten huomasit niin hyvään tarkoitukseen rahat on meiltä nyhdetty, keitän kahvit tuo mulle niitä herneitä, mut ota itselles appelsiineja, niin on tasavertainen lähtökohta sierainten koko erot huomioiden =)

--------------------------------
reggaava nyybi

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
loistava blogi kuraputti Chit-Chat 1 12.03.2008 10:20
Loistava myynti ilmo nettiautossa Käyttäjä Chit-Chat 3 17.07.2007 20:37
Aivan loistava metsästyspätkä.... Nalle Linkit 7 17.03.2007 21:35
Suomiset voitti norjan viimeisen "cup" kilpailun Tapahtumat 9 13.11.2006 22:41
Takalukon kytkennän toteutus Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 25 10.11.2006 20:41


Sivu luotu: 22:53 (GMT +2).