![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Tervehdys! Kyllähän sitä ilmaiseksi kaveripiireissä tekee, mutta jos materiaalia alkaa kulua kovin, niin pitänee huomioida, että raudan hinta on noussut rajusti. Paitti jos se on työpaikan jämärautaa. Kymmenen vuotta sitten sai rosteria sillä hinnalla mitä nyt maksaa musta rauta. Ihan just piruuttani kattoin että esim. 80x80x3 mm RST -putki maksoi salkotavarana 70€ + alv /METRI, nettohinnalla, ilman rahteja. No, elämä on. TT
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| loistava blogi | kuraputti | Chit-Chat | 1 | 12.03.2008 10:20 |
| Loistava myynti ilmo nettiautossa | Käyttäjä | Chit-Chat | 3 | 17.07.2007 20:37 |
| Aivan loistava metsästyspätkä.... | Nalle | Linkit | 7 | 17.03.2007 21:35 |
| Suomiset voitti norjan viimeisen "cup" kilpailun | Tapahtumat | 9 | 13.11.2006 22:41 | |
| Takalukon kytkennän toteutus | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 10.11.2006 20:41 |