Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.02.2008, 11:39
solihull solihull ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.02.06
Sijainti: Koti
Viestit: 1.166
Perusasetus

Tervehdys!
Kyllähän sitä ilmaiseksi kaveripiireissä tekee, mutta jos materiaalia alkaa kulua kovin, niin pitänee huomioida, että raudan hinta on noussut rajusti. Paitti jos se on työpaikan jämärautaa. Kymmenen vuotta sitten sai rosteria sillä hinnalla mitä nyt maksaa musta rauta. Ihan just piruuttani kattoin että esim. 80x80x3 mm RST -putki maksoi salkotavarana 70€ + alv /METRI, nettohinnalla, ilman rahteja. No, elämä on.

TT

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
loistava blogi kuraputti Chit-Chat 1 12.03.2008 10:20
Loistava myynti ilmo nettiautossa Käyttäjä Chit-Chat 3 17.07.2007 20:37
Aivan loistava metsästyspätkä.... Nalle Linkit 7 17.03.2007 21:35
Suomiset voitti norjan viimeisen "cup" kilpailun Tapahtumat 9 13.11.2006 22:41
Takalukon kytkennän toteutus Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 25 10.11.2006 20:41


Sivu luotu: 22:17 (GMT +2).