![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Harpor Fanclub kiittää järjestäjiä hienosta kisasta ja kiitokset myös baxxterille,Veejiille ja Markolle hauskasta kisasta ja tietenkin osien lainaamisesta.Myös Artolle kiitokset jakolaatikon lainasta,ilman sitä tästä hommasta ei olis tullu mitään,nytkin kytkin haiskahti jo muutaman kerran aiha uhkaavasti. Muuten meni aika hyvin näin enskertalaiselle,haettiin melko helppoja rasteja aluks et nähtiin toimiiko auto ja toimihan se loppujen lopuksi ihan hyvin. Aamuyöllä sit anto se osa periks mitä pelkäsinkin eli taka-akseli vääntyi ja pieni murtuma josta tiputti öljyä. Sitä ennen ei isompia vikoja,yks jakolaatikon kumi(oli vääränlainen)ja pakoputki poikki eli pienillä vaurioilla meni noinkin pitkälle. Mut muuten oli hauska ja "tiivistunnelmallinen" reissu. lisää happea
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Talvieksytys 2008 kuvat by: Morjenz | Morjenz | Tapahtumat | 21 | 05.12.2018 22:00 |
| Offivarusteen TalviEksytys lll Kilpailukutsu-07 | Kentsu | Tapahtumat | 171 | 07.11.2007 12:23 |
| Talvieksytys II | JERKKU | Tapahtumat | 0 | 01.04.2006 16:11 |
| Offivarusteen TalviEksytys 2006 | Kentsu | Tapahtumat | 139 | 26.02.2006 18:41 |
| Talvieksytys 2006 ? | pee | Tapahtumat | 214 | 28.01.2006 20:58 |