Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 25.02.2008, 09:14
Vilkutin:n Avatar
Vilkutin Vilkutin ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.09.04
Sijainti: Lahti - Padasjoki, Finland.
Viestit: 3.213
Perusasetus

Kiitokset kaikille myös pähäman amätööri tiimiltä...

Hiukan hämmästyin kuinka haastaviakin reittejä oli ihan orkkis kalustolle..
Suitsaa sai houkutella todenteolla, kaikki menikin hienosti ekan 10h minkä aikana saatiin suurin määrä pisteistä. Sen jälkeen auto oli ojassa keula edellä vinssikita ojanpenkkaa vasten, siinä sitten päätti vaijeri irrota rummulta. Ja ruiskukonekkin rupes temppuileen, ilma onkelmien kanssa. No toista kertaa ei oleta että oja ei ole syvä, oletetaan tästä lähin että son syvä ja otetaan vaijeri valmiiks esiin. Ois päästy kisaan loppuun asti eikä ois ahistanu =D Nyt lopetettiin joskus 7aikoihin.

Enikeis, oli pirun hauskaa... ja kanssa kilpailijat kivoja, kiitokset sillekkin valkoselle suitsalle kuka nyppäs meijan ojasta ylös, pellolla kun ei ollut mitään mihin pistää vaijeria kiinni.

vm.91 Hilux 4WD
vm.91 L200 4WD

Edited by - Vilkutin on 25/02/2008 09:15:37
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Talvieksytys 2008 kuvat by: Morjenz Morjenz Tapahtumat 21 05.12.2018 22:00
Offivarusteen TalviEksytys lll Kilpailukutsu-07 Kentsu Tapahtumat 171 07.11.2007 12:23
Talvieksytys II JERKKU Tapahtumat 0 01.04.2006 16:11
Offivarusteen TalviEksytys 2006 Kentsu Tapahtumat 139 26.02.2006 18:41
Talvieksytys 2006 ? pee Tapahtumat 214 28.01.2006 20:58


Sivu luotu: 05:42 (GMT +2).