![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Siis ajatko kytkettävällä nelivedolla etuveto päällä paljaalla asvaltilla ja silloin jyristää? Ei kai -88 Pajerossa ole keskitasauspyörästöä? Siinä joutuu nyt voimansiirto aika koville, kun etu- ja taka-akseli haluaisi pyöriä melkein aina eri nopeudella - vähän, mutta kuitenkin. Renkaiden ilmanpaine-erot, akselipainojen erot ja erot renkaiden kulumisen asteessa tekee jo sen verran eroa akselien välille, että vääntö voimansiirrossa pitävällä alustalla on aika kova. Vanhenevissa osissa alkaa kulumat näkyä selvemmin, kun vääntö ja vauhti lisääntyy. Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HJ täristää rattia neliveto päällä | samid | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 24.01.2008 13:42 |
| Tien päällä... | moggirange | Chit-Chat | 43 | 21.11.2007 11:19 |
| Cherokee jurinaa | ilari | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.01.2007 18:51 |
| Huristeletko neliveto päällä | Nerd-O | Chit-Chat | 57 | 06.01.2006 23:42 |
| Ei pysy 4wd päällä | KajdePuu | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.02.2005 14:50 |